O 1wszym newsie warto poinformować wszystkich ponieważ fani NW na streamie będą mogli zdobyć founder packi do gry.
http://neverwinter.h...garnij-nagrody/
http://neverwinter.h...ter-spekulacje/
Nie pozostaje na nim nic innego jak zacytować informacje pochodzące bezpośrednie z polskiego facebooka gry (click!). ”Dungeons&Dragons: Neverwinter w wersji polskiej już wkrótce! Tego samego lata doczekacie się także pierwszego rozszerzenia do gry: Fury of the Feywild! [...] Poznajcie polską część zespołu Perfect World, odpowiedzialną m.in. za wydanie Neverwinter w Polsce. Opowiemy Wam o naszych planach, o grze i nadchodzących zmianach, damy szansę wygrać najcenniejszy Pakiet Bohatera Północy oraz postaramy się odpowiedzieć na wasze pytania.”. To wszystko dziś, na ŻYWO o 19:00
http://www.twitch.tv/perfectworldeu
Wielu graczy z pewnością intryguje napis „coming soon” podczas procesu tworzenia bohatera. Twórcy gry takim komunikatem dają fanom wymowną sugestię o tym, że w niedalekiek przyszłości zostanie dodana nowa klasa postaci Neverwinter. Z każdym dniem spekulacje stają się coraz bardziej gwarne i są języczkiem uwagi społeczności gry. Ma to między innymi związek z oficjalnym startem gry (click!) oraz wprowadzeniem serwera testowego (click!), na który prawdopodobnie zawita nowa klasa przed prowadzeniem do finalnej wersji gry. Postanowiliśmy podsumować w jednym artykule wszelkie domysły, które narodziły się w głowach graczy
BARBARIAN / BARBAŻYŃCA
Nigdy nie grzeszyli inteligencją. Z doświadczenia wiemy, że w wielu grach RPG zazwyczaj mają ograniczone dialogi do wydawania dźwięków przypominających bekanie. Idealna klasa dla pół-orków. Dwuręczny topór lub miecz oraz okrzyk bojowy są ich znakiem rozpoznawczym. Wydaje się mało prawdopodobne, że zawitają do krainy Neverwinter, gdy do dyspozycji posiadamy specjalistę w broni dwuręcznej oraz zbrojnego strażnika. Być może zostaną dodani w przyszłości, jednak obecnie nie ma na to dużych szans w obliczu dwóch innych klas walczących w zwarciu.
BARD
Ich melodie zagrzewają kompanów do walki. Idealnie wpasowaliby się w świat Neverwinter będąc idealnym wsparciem dla drużyny. Dodatkowo wyposażeni w łuk albo w procę mogliby okładać przeciwników na dystans. Czerpaliby profity głównie ze statystyk takich jak charyzma oraz zręczność.
DRUID
Ciekawa propozycja, ponieważ w różnych grach RPG posiadają dwojaką naturę. W jednych tytułach specjalizują się w przywołaniach towarzyszy i wspomaganiu drużyny leczeniem, w innych pozycjach sami zamieniają się w groźne zwierzęta zyskując ich moce.
MONK / MNICH
Z pewnością znalazłoby się wielu fanów tej klasy. Z dynamicznym silnikiem walki Neverwinter z pewnością wyprowadzali by efektowne kombinacje ciosów o niezwykłej płynności. Niestety na obecną chwilę prawdopodobnie nie zastąpią napisu „coming soon” jak barbarzyńca z racji bytu dwóch innych klas walczących w zwarciu.
ŁOWCA / HUNTER / RANGER / ŁUCZNIK
Propozycja, którą snuje największa liczba graczy. Ma to uzasadnienie, ponieważ każdy klasyczny RPG posiada w swoim arsenale łucznika. Martwi to, że z obecną mechaniką ta klasa postaci mogłaby by być totalnie OP. Mniej jednak nadzieje, że jeśli wejdzie w życie to twórcy dołożą wszelkich starań, aby nikt nie narzekał na jej siłę.
WARLOCK / CZARNOKSIĘŻNIK
Cichy faworyt, który obok manipulującego czarodzieja mógłby władać siłami magii. Z tą różnicą, że tymi bardziej mrocznymi, być może zahaczając o mroczne chowańce lub praktyki nekromancji, o których jest wiele razy mowa w lore gry.