Sprawa wygląda tak, po dłuższym zastanowieniu się i rozmyślaniem nad sensem swojego życia, wpadłem pod prysznicem na pomysł, żeby zagrać w AA, zatem mam dla was pare pytań, które by mi nieco pomogły.
- Jak ta gra wygląda? Ostre P2W, czy da się grać bez płacenia?
- Na jakim serverze jest największa populacja?
- Jak wygląda sprawa w Late game, dosyć dużo grindingu?
- Co z Pvp?
Jestem totalnie zielony, więc jeśli jest coś co powinienem jeszcze wiedzieć, a nie zapytałem, to prosiłbym o info.
Newb in AA :)
P2w wygląda jak w większości gier f2p. Tylko raczej nie za bardzo da się grać bez kupienia premium.
Chyba Siorthe, ale poczekaj do 10 grudnia na nowy serwer najlepiej.
Late game jest bardzo mocno rozbudowany, możesz zarabiać, wbijać lvl nie zabijając ani jednego potwora w tej grze
PvP jest dobre przy małym i średnim pvp, przy mass pvp jest chyba za duży chaos. Co do balansu to się nie wypowiem, za mało pvp próbowałem.
da się grać spokojnie bez płacenia ale do pvp nie podchodź bo nie ma szans
-nowy server ma być z ograniczonym p2w, więc czekaj do grudnia
-jest grind, ale jest dosyć przyjemny, jest co robić
-pvp open world, 2 frakcje + piraci
-P2W występuje. Są ludzie którzy wydawali po 1500-2000 euro by być na szczycie. Dobra wiadomość jest taka, że są też tacy co potrafią wyciągnąć 15k gold w jeden dzień chociaż nie mam pojęcia jak(pozdrowienia dla Bazylka ze smugglersów bo o nim mowa) i takie osoby śmieją się z "p2w". Ja osobiście wyciągam 2-3k w jeden dzień jak się uprę i p2w też nie odczuwam. Patrona wykupujesz za kasę w grze.
-Wybierz byle który - ogarnij podstawy i czekaj do 10 grudnia na nowy
-Mały grind. Ewentualnie jak musisz coś wydropić ciekawego. Głównie farmienie, wożenie paczek, worldbossy, pvp
-Co chwila pvp eventy, pvp open world (poza bezpiecznymi lokacjami), pvp arena, pvp o world bossy. Dużo osób twierdzi, że byłaby to najlepsza gra pvp gdyby nie p2w ale podobno ma być ograniczone