Hej. Mysle nad jakies fajnym nickiem takim oryginalnym ale mi jakos nie idzie. Znacie jakies fajne??
Nicki
Hmmm.. Wiem że na necie są jakieś creatory.. czy coś, zaraz jak znajdę dam linka.
@PS
Mój problem taki że nie mam w co grać hehe..
@Edit.
Daje linki o których mówiłem:
ja gram w metina od ponad roku i nie moge sie z nim roztac potrzebuje nicku dla faceta ninji
mati-48 jak szukasz fajnej nazwy dla postaci w grze to radze ci poszukac w internecie imion np. elfów albo orków czasami jakies fajne sie trafi
Ja naprzykład szukając nicka do Shaiya znalazlem taki nick powiązany z moim pseudonimem z gier:
Pseudo: Aldaris
Nick: Altharis
Zbyt wielkiej różnicy nie ma ;p
Możesz też szukać nicków na inne sposoby np. połączyć imie z czymś ulubionym albo czymś co lubisz np. lubie grać w StarCrafta Protossami a na imie mam Tomek...
Wezmy z Protoss ( rasa w SC ) "Pro" i połączmy na przyklad z częścią imienia np. Tom.
I co wychodzi ??
ProTom
Mam nadzieje że w jakiś sposób ci pomogłem i ze podsunąłem ci jakiś sposób na wymyślanie nicków :mrgreen:
//Regulamin, punkt 5.1. - ostrzeżenie - Mr. Hania
Mój ostatni ciekawy nick z Phoenix Dynasty która to gra niestety mnie zmęczyła.
Ziuuuuuuu
Nie pomyliłeś się,Ziuuuuuuuu,z 8 u.
Bardzo ładnie i orginalnie,możesz użyć jak chcesz. :-D
Tak na serio,naprawdę możesz użyć i nie myśl nad tym,pomysł sam wcześniej czy później przyjdzie.
Odradzam tylko dodawanie PL do nicku.
. Wiem że wiekszosc z was ma po 15 lat , ksiązki to strata czasu jak sie ma internet, a papierkowe RPG są du d.... bo niema w nich grafiki., ale to właśnie przez takie podejscie muscie sobie szukać nicka na necie bo wyobrazni juz brak.Przeciez nie ciezko wymyslic chocby elfickie imie , najprostsza metoda dodać -ion na koncu a z przodu co sie chce np: Tylion , Ophelion( ale nie gdefhion chociaż brzmi intrygująco