Noob szuka wsparcia

Witka, kupiłem nie dawno GW2 no i chyba mi się spodobał polatałem trochę po mapie porobiłem trochę questów ale praktycznie to tylko tak się błąkam po tym świecie nie wiem co robić jestem absolutnym nowicjuszem nie mam bladego pojęcia jak grać co robić itp... no przysłowiowy noob ze mnie ;].

I mam pytanie czy jest jakaś gildia czy ekipa czy pojedyncza osoba ktokolwiek chętny aby wspólnie pograć no i poduczyć mnie w temacie :D ?

Mam 17 lat (18 w tym roku xDD) i oczywiście posiadam ts3 ;]

Nice ts macie żebym wpadł pogadał ;pp ?

Zapraszam serdecznie.

No a co do tytułu to nie "noob" tylko -NEWBIE- jak już :D

celestail lust polecam, sam w grze chetnie cie oprowadze:)

Odświerzam!

Nie poszukuje "gildi" gdzie musze pisać podania i prosić się o przyjęcie.

Naprawdę nie ma gildi lub ekipy która przygarnie i pomoże ogarnąć grę?

Odświeżam się pisze. Jak chcesz, aby ktoś coś ci "dał", to sam musisz również coś dać, w tym wypadku napisać podanie.

No niestety teraz jest taka era CV, gdzie lider w gildii czuje się lepiej, jak ludzie się błaźnią wypełniając takie podania i odpowiadają na głupie pytania: "Dlaczego chcesz do nas dołączyć?".

Gildie bez CV na pewno się znajdą, musisz tylko poszukać na polskich fansite'ach i można bardzo szybko znaleźć tematy, gdzie napisanie podania jest opcjonalne.

Vampir świetnie to ująłeś mam takie samo zdanie.

Nie bd pisał swojego życiorysu i czy przeklinam czy nie czy wale lewą ręką czy prawą jakie to ma znaczenie?

Gram w MMOFPS-y i mam swój clan i jak ktoś chętny aby do nas dołączyć to zapraszam na ts i koniec.

Witka, kupiłem nie dawno GW2 no i chyba mi się spodobał polatałem trochę po mapie porobiłem trochę questów ale praktycznie to tylko tak się błąkam po tym świecie nie wiem co robić jestem absolutnym nowicjuszem nie mam bladego pojęcia jak grać co robić itp... no przysłowiowy noob ze mnie ;].