Notebook Toshiba NB500-112

Witam,

Od pewnego czasu mój notebook Toshiba NB500-112 zaczyna fiksować.

Windows 7- edycja notebookowa, okrojona. 2 GB ramu

Problem wygląda następująco:

Po włączeniu, załadowaniu systemu itp, pochodzi ok 5 min i zdechnie- kiedyś wywalał bluescreena, teraz po prostu wisi.

Robię wtedy hardrestet i po ponownym zalogowaniu notebook chodzi aż miło.

może jakiś konfilkt sterowników, zainstaluj program do sprawdzania i czyszczenia systemu, ponaprawia ci też rejestr

możesz też spróbowa przywrócić ostatnią dobrą konfigurację o ile taka jest - co i jak zobacz sobie w google

polecam http://www.dobreprog...dows,13061.html prosty, jeszcze nigdy nic mi nie zniszczył, robi kopie bezpieczeństwa w razie czego

Nie ma ostatniej dobrej konfiguracji. Rejestry czyszczone, dyski defragmentowane, ogólnie wszystko było sprzątane na cymuś.

Z zawodu jestem informatykiem, ale ten problem test tak idiotyczny, że sam nie mam już pomysłów jak go rozwiązać.

Najprościej będzie format systemu, ale z uwagi, że to notebook, muszę albo zakupić naped zew. albo męczyć się z usb i kolejno z biosem.

toshiba i asus, maja ukryta partycje do formatowania systemu.

u mnie mam problem jak wyłącze pc na dłużej jak 8 godzin, to system nie rusza, ale to wina dysku dlatego chodzi na okrągło

ostatnio kupiłem gtx460 i po wgraniu nowych sterowników system potrafił sie zawiesić, dawał blue screena, ścinał myszkę, teraz jadę na starszych i jest ok, może to więc wina sterowników

co do instalacji nie masz na dysku wydzielonej partycji na system ?, pamiętam, że jak kiedyś miałem lapka to było takie coś przy pierwszym uruchomieniu system się instalował i on gdzieś tam na dysku dalej był

@UP o własnie dobrze prawi

Spróbuje tego z filmiku i dam znać.

Niestety, sztuczka z filmiku nie działa, klikanie/trzymanie 0 nie daje żadnego efektu.

Edit.

odkryłem, że przecież można przeczytać instrukcję obsługi. Do opcji wlazłem używając f8.