Witam, chciałbym przedstawic wam moj projekt jest to silnik gry MMORPG
który realizuje juz od pewnego czasu sam w ramach nauki. z racji ze prace nad nim ida zaskakujaco dobrze niedlugo bede chcial otworzyc serwer dla grupki osob ktore mam nadzieje uda mi sie tu znalezc aby przetestowac program.
no to juz wiadomo jaki mam cel zakladania tego postu jesli ci ten pomysl zainteresowal to przedstawie teraz jak bedzie wygladac rozgrywka oraz inne aspekty.
jesli chodzi o rozgrywke , postawilem na cos archaicznego … tzw gra tekstowa(text based game), jednak zrobiona na aktualnych standardach gier sieciowych np. okno commandera bedzie bardziej interaktywne poniewaz korzystania z interfejsu nie uzywa sie wpisywanych komend a tylko poruszasz sie po menu za pomoca hotkeyi wprowadzonych do skryptu gry (opcje menu mozna “przeskakiwac” strzalkami na klawiaturze i wybierac enterem.)
dlaczego taki styl akurat obralem a nie gre z silnikiem graficznym 2d lub 3d?
odpowiedz jest bardzo prosta i wprowadzi cie do tematu esencji tej gry
chodzi o rozbudowany system ekonomiczny handlu miedzy graczami oraz dopracowanych przedmiotow dostepnych do znalezenia poprzez drop czy grind nie jestem ani animatorem ani graficiarzem zeby zrobic dobry asset do gierki pozatym kolizje i AI fizyka jest to naprawde duzo roboty musialbym korzystac z gotowego silnika a w ten sposob jaki obralem jest nieograniczany w aspekcie samego gameplayu bede mogl w przyszlosci wprowadzic kazdy element do rozgrywki jaki przyjdzie mi do glowy, jeszcze sie zastanawiam nad tematem grindu w grze ale mysle ze to bedzie standardowy brak limitow levelowanie powtarzanie walk z tymi samymi mobami jednak nie rozczaruje was powtarzalnosc z racji tego ze walki beda wymagajace, i ryzykowne oraz czesto kosztowne w zlocie chce stworzyc mmo gdzie rzeczywiscie waluta gry bedzie istotna dla calej rozgrywki niestety w wiekszosci gier mmo walutą gry smialo mozna sie nie przejmowac tutaj brak pieniedzy spowoduje ze rozwoj naszej postaci bedzie ciezszy i wolniejszy chodzi o dodatkowe wyposazenie(mikstury)
drzewo skilli klasy postaci jeszcze nie maja formy ale tez beda zaimplementowane do gry
do gry bedzie sie wchodzic za pomoca klienta i tam nastapi rejestracja oraz logowanie do gry na 1 koncie jedna postac
bardzo latwo mi bedzie w przyszlosci wprowadzic pvp i pve
walki beda odbywaly sie w ciekawym unikatowym systemie innym niż system turowy
walka odbywac sie bedzie w czasie rzeczywistym beda umiejetnosci z cooldownami ataki podstawowe rowniez sie bede odnawiac aczkolwiek czesciej zeby wprowadzic element taktyczno-strategiczny w czasie walki beda na bierzaco pojawiac sie komunikakty o tym co w danej chwili przeciwnik robi aby mozna bylo go odpowiednio zaatakowac czy zablokowac nadchodzacy atak od niego
zapraszam do dyskusji temat bede updateowal
Nowa Polska Gra MMORPG(projekt studencki)
pragne was poinformowac ze po 3 dniach ukladania systemu walki 7 stycznia wyjdzie dla was grywalne demo w swiecie gry w ktorym bedzie mozna zatluc oponenta z gracja poki co tylko offline ale efekt koncowy bedzie w pelni online musze powiedziec ze pomimo kilku problemow na drodze juz zazegnanych caly system powstanie bez kompromisow
pozdrawiam was cieplo ide dalej pracowac
prototyp systemu walki.exe (8,9 MB)
przesyłam w załączniku concept systemu walki do gry mmorpg ktora bedzie obowiazywac zarowno w PVP jak i PVE statystyki oraz ekwipunek nie sa jeszcze wprowadzone do dostepu w ramach prototypu oddaje 3 skille oraz krotka walke pokazowa zapraszam