Nowy gracz potrzebuje pomocy

Cześć, dziś zacząłem swoją przygodę z ESO, przeszedłem tylko wstęp do gry, lecz nie wiem po której stronie konfliktu gra więcej polskich graczy. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w mmo.

Czy istnieje jakaś PL gildia, która pomaga nowym graczom?

Jakie addony przydają się początkującym graczom?

Widziałem stronę z buildami, chcę zostać łucznikiem czy to dobry wybór?

Jakieś rady dla początkującego?

Przepraszam, że robię kolejny post, ale jestem zbyt leniwy, aby szukać na forum po kolei odpowiedzi na moje pytania. Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Witaj, cóż po każdej stronie są Polacy ciężko jest określić gdzie jest ich najwięcej w zasadzie to zależy od Twojego upodobania także możesz wybrać sobie dowolny alliance ( jeśli jesteś zainteresowany Ebonhearth Pact to zapraszam przy okazji też zapraszam do gildii Lost Heaven) co do klasy to strzelam, że chcesz być takim cichym zabójcom, czyli Nightbladem. Addonów jest cała masa przeszukaj temat tu na forum odnośnie addonów tam masz wszystko co trzeba, a nawet więcej. Co do porad to szybko zbierz kasę na konia i pilnuj jego rozwoju nic w sumie więcej nie przychodzi do głowy. Pozdrawiam :)

Natomiast jeśli wybierzesz DC to zapraszam do nas.

@TOPIC

Gildie tu już masz dwie ;)

Addony na początek

-Destination - pokazuje wątki z misjami na mapie oraz gdzie zdobywa się niektóre osiągnięcia

-Skyshard hunter - pokazuje na mapie skyshard'y

-Lorebook - pokazuje na mapie książki dla gildii magów

Pozostałe nawet jeśli nie masz zamiaru grać o DC to na priv z chęcią wszystko doradzę aby Twoja postać była silna i zrobiona dokładnie tak jak chcesz. Jeśli chcesz do nas dołączyć to wszystko obgadamy na TSie

Super, wielkie dzięki za pomoc, jaką rasą najbardziej opłaca się grać, jeżeli chcę zostać łucznikiem. Widzę, że wood elf jest rasą idealną pod łucznictwo, ale czy na pewno ?

A tam najlepsza ^^ :D Ja gram nightbladem khajiitem z łukiem + sztylety i gra mi się wyśmienicie :P