Nowy gracz - szukam RAFa

Witam

Zamierzam właśnie zakupić BC i słyszałem coś o jakimś systemie RAF. Z tego co wiem to tylko tyle że można uzyskać jakieś korzyści w obie strony. Z grą jestem prawie całkowicie nieobeznany więc przydaloby mi się coś takiego. Zamierzam grać na jakimś serwerze pvp i jestem gotowy na zakup w każdej chwili. Byłby ktoś chętny na to? A i mógłbym poprosić o więcej informacji z czym to się je? Jeśli chodzi o wiek itp to skończyłem 19 i z kwotą nie ma problemu, gdzieś tam planuje kupić też legion.

RAF Polega na tym że razem z "partnerem" do grania gdy w grze jesteście blisko siebie dostajecie 3x więxrj exp dzięki temu w tydzień możesz mieć 100lvl ( to działa tylko do 100lvl ) i RAF działa 3 miesiące. I chyba rekruter dostaje gdy rekrut kupie pre paida Mounta lub peta

Mam nadzieje że pomogłem

Mogę zagrać rafa z Tobą.
Chętnie wyexpie nawet i kilka postaci tankując lub healając dfy więc szybko wbijemy kilka postaci ;) Pisz na priv jak cos

Rowniez jestem nowy w Wowie :D I fajnie byloby moc szybko nabic wysoki lvl i miec z kim pograc :D

Rowniez jestem nowy w Wowie  I fajnie byloby moc szybko nabic wysoki lvl i miec z kim pograc 

Jesli nie kupiles jeszcze bc to nie ma problemu

Jesli nie kupiles jeszcze bc to nie ma problemu

Nie kupilem nic nie zrobilem nic :o Pierw wole zebrac kogos ogarnietego do gry bo z tego co slyszalem, da sie w Wowa na poczatku grac samemu lecz zawsze jest miec lepiej kogos drugiego kto pomoze, wytlumaczy i po prostu szybciej przejdzie sie przez te podstawy gry ^^

Witam