Nowy kluczowy patch do Star Citizen

Dziś na serwery trafia Patch, który jest jedną z najważniejszych aktualizacji, na który czekali gracze.

Patch 3.18 jako jedna z najdłużej testowanych aktualizacji wprowadza przede wszystkim to, że od teraz wszystkie pozostawione przedmioty/statki będą pozostawać w świecie gry. Więc od teraz gracze będą mogli po drodze napotkać rozbitych kolegów wraz z ich łupami itp.

Z innych ciekawych zmian, to Salvage, który wraz z tym patchem jest możliwy, zarówno za pomocą statku (tych jest obecnie 2), jak i z pomocą multi-narzędzia przez graczy. Dodatkowo z innych moim zdaniem ciekawych zmian to przebudowano cały system przenoszenia towarów przez graczy oraz wprowadzenie wyścigów na serwerach live.

Do całości oczywiście dochodzą jeszcze inne zmiany, jak poprawa optymalizacji, nowe lokacje, misje, nowe okazje do PvP z graczami i wiele więcej, ale polecam ten filmik, który dosyć sprawnie opisuje wszystkie kluczowe zmiany:

Więcej info tutaj: https://robertsspaceindustries.com/spectrum/community/SC/forum/1/thread/alpha-3-18-0-live-release-update

3lajki

Ten patch który miał wyjść w połowie 2022, potem w listopadzie/grudniu?
Ten który od stycznia jest w testach?
Ten który jest tak zbuggowany że nie da się grać i zabija serwery?
Ten o którym nawet dev napisał że serwery z czasem będą umierać bo nie umieli zrobić tego porządnie?

Boshe uchowaj od tego gówna, gdyby kogoś korciło ostrzegam, równie dobrze możecie iść walić się młotkiem po głowie- mniej więcej taka sama zabawa.
Gra(pre-alpha od 11lat) działa fatalnie, bugów ma więcej niż gameplayu, jest 11lat w tworzeniu, statki kosztują małą fortunę w real money, jest p2w że bardziej się nie da, a skończona może w 10%.
Nie polecam.

3lajki

Pjoter ma racje

Polecam X4: Foundation, niedługo wyjdzie wersja 6.0.

Mały udpate, patch już na serwerach, więc i twórcy dodali nowy zwiastun.


Oczywiście są też problemy z dostaniem się na serwer bo kolejki po 5000 osób :slight_smile:

Realnie za jakis miesiac ten patch bedzie grywalny, na razie taki natlok ludzi ze szkoda czasu probowac wbic :smiley:
Co do gry polecam, jak ma sie spoko kompa do grania to gra jak najbardziej grywalna zalezy tez od tego ile FPS oczekujemy, jest co robic, nie ma lepszego space sima na rynku, problem star citizen to poziom ambicji projektu bo gra jest obecnie z 12lat w developmencie, przeszla tyle zmian jak zadna inna gra, bedzie jeszcze w developmencie z kolejne 10 prawdopodobnie ale ciagle przybywac CIG pracownikow, maja 4 biura, lacznie prawie 1k osob zatrudnionych do jednej gry :slight_smile:
Dla mnie jak ktos uwaza StarCitizen za scam czy pralnie pieniedzy(sam tak uwazalem) to ewidentnie nie gral a przynajmniej nie gral wydajnie czyt. z 30+ fps, osobiście mega polecam grę dla fanow mmo space sim i zanim kupicie sprawdzić wymagania na stronie SC w dziale APPS->Telemetry mozecie sobie sprawdzic doslownie na jakich czesciach bedziecie mieli ile fps no i bez ssd najlepiej na m.2 nie ma co podchodzic :wink:

2lajki

Ja mam inne podejście do tego tytułu. Ogrywam większe patche bez wydawania pieniędzy poza oczywiście zakupem podstawowego pakietu, który na czas kiedy kupowałem kosztował 35$ i tak wracam sobie raz na jakiś czas patrzę co poprawili i co zmienili. Nie mam oczekiwań do tego tytułu, wyjdzie w końcu to wyjdzie. Osobiście bardziej interesuje mnie kampania single player z aktorską obsadą niż moduł PU. Może się kiedyś doczekam. Nie mniej jednak śledząc mniej lub momentami bardziej rozwój tego tytułu trzeba przyznać, że nikt jeszcze na coś takiego się nie porwał i za to szanuję. Teoretycznie mogłem nie wydawać tych pieniędzy bo średnio 2-3x w roku udostępniają ją za darmo i każdy może sobie wejść i sprawdzić stan gry. W sumie nic na siłę, wielu pisze, że to scam i nigdy nie wyjdzie, że naciągają na kasę, ale przecież udostępniają grę na testy za darmo, często po jakichś większych kamieniach milowych, więc imo najlepiej śledzić ten tytuł w taki właśnie sposób. Ogrywać na darmowych testach i jak gra będzie w stanie, który jest dla kogoś akceptowalny niech kupi.