"Rules Of War!!!" Jest raczej projekt gry który narodził mi się podczas letniego wieczoru gdy szukałem jakiegoś dobrego, wciągjącego,mocnego i zarazem nie pay to win. I w ten sposub narodziły się "zasady wojny" ale o co cho? Wię ten mmofps nie będzie takim nudny, zwyklym mmofps z paskiem HP, iloscią ammo itd, nie, ja te rzeczy wsoim pomyśle na tą grę je odrzuciłem i teraz wyobraźcie sobie taką scenę, że wbijacie na mapke i niema celownkia, paska HP, liczby ammo itd, piekielnie trudno , nie? No tak ale teraz bierzcie pod uwage fakt, że przeciwnik ma taksamo tylko juz się nauczył strzelać i co w tedy? Starajcie się go zabić. I wszystko bylo by pieknie gdyby nie fakt, że nie potrafie programować ani nie znam się na grafice 3D i tu wkraczacie wy bo rekrutacja do projektu otwarta tylko niestety nie odpłatnie czyli za free ale jak gra ruszy i przyjdą pierwsze dochody z nie inwazyjnego IS to wtedy się pomyśli nad wypłatami, a co do silnika proponuje cryengine 3, a wy? Pytania prosze pisać w komentarzach i sorki za wszystkie błędy.
Nowy mmofps- Rules Of War!
Potrzebowana ekipa to:
Osoba która umie programować, zna się na grafice 3D/2D, potrafi prowadzić strone internetową (zgłoszeniawysyłacie na smykupyka@gmail.com
Wielu było zapaleńców, sam też myślałem nad kilkoma projektami... ale to jest wiele wiele !! godzin, dni, tygodni nawet i miesięcy by stworzyć coś takiego
Ty też tutaj wprowadzasz tylko powiedzmy jakąś tam fabułę, powiedzmy scenariusz nic więcej... Raczej nikt ci nie przyjdzie i nie zrobi gry od tak.
Ale no mimo wszystko życzę ci powodzenia może tobie się uda: )
Dzienki tylko naucze się programowac i zaczynam pisac
Wielu było zapaleńców, sam też myślałem nad kilkoma projektami... ale to jest wiele wiele !! godzin, dni, tygodni nawet i miesięcy by stworzyć coś takiego
Zdecydowanie miesięcy, napisanie prostej gry 2d sporo zajmuje, a tu mówimy o 3d, mówię to z własnego doświadczenia