Nie napisales koncowej oceny dla obliviona, wiec pozwole sobie ponownie ocenic.
+Ladna grafika (kiedy gra wychodzila, bo dzis nie zachwyca)
+Niezla fizyka (j.w)
+swoboda
-swoboda tak duza, ze nie ma co robic...![:P]()
-Brak klimatu. Kolorowe drzewka to nie wszystko.
-Potwory maja lvl uzalezniony od twojego lvl. Nigdy nie bedziemy super mocni, ani super slabi. Jaki jest wiec sens lvlowania postaci?
- Dialogi! ZALOSC.
-Slaba fabula. Nudna i sztampowa
- rozgrywka tez nudna
- schematycznosc swiata. Po godzinie gry widzielismy juz wszystko...
- Krok wstecz w porownaniu do poprzedniej czesci, ktora byla 'jakas'. Ta jest nijaka.
- I wiele innych, ktore musialbym sobie przypomniec, a ze gre jak najszybciej chcialem zapomniec ,to czesc wad spoczela na dnie mojej pamieci.
dla mnie 3+/10
Ci ludzie nie wiedza jak powinno wygladac rpg. Dadza wiele wszytskiego, jakies bajery itp. A zaominaja o najwazniejszym. Glebi swiata, dobrym dialogu i wciagajacej fabule. Przeciez o to chodzi w RPG?:|
Teraz Wiedzmin:
+Swietne dialogi
+dobra fabula
+Klimat!
+Ciekawy system tworzenia mikstrur.
+Szybka, dynamiczna walka.
+Muzyka
+dorosly swiat.
+Koniecznosc podejmowania moralnych decyzji, gdzie zadna z obranych drog, nie jest w 100% dobra, ani zla.
+Dobra grafika (lepsza niz w takim oblivionie)
+ Edytor przygod
+Darmowa Edycja roz.
+i wiele wiele innych.
+Kazda lokacja jest jakas.
- Atak klonow
- W dniu premiery slaba optymalizacja
-Drobne bledy
-Mimika i jezyk ciala.
9+/10
MOja gra:
Psychonauts