Witajcie,
Chciałbym abyście ocenili pomysł na grę. Jeśli ktoś oglądał Gun Gale Online to pewnie wie czym jest turniej Bullet of Bullets (BoB), dla tych którzy nie wiedzą a chcą się najszybciej dowiedzieć o co chodzi zapraszam na Wiki SAO - http://swordartonline.wikia.com/wiki/Bullet_of_Bullets
A Ci których angielski nie jest mocną stroną postaram się jak najlepiej wyjaśnić.
Typ: Shooter Arena (3D)
Liczba Graczy: 2, 15, 30+
Dodatkowo: Free2Play, silnik Unity5, spekuluję nad trybem widoku, albo First-Person albo Third-Person (GTA, Warframe)
Opis: Gra to jeden wielki turniej, nie ma tu trybów gry, kampani ani misji. Zaczynamy w poczekalni gdzie tworzymy naszą postać, nadajemy jej odpowiednie specjalizacje (odpowiednie do naszej głównej broni), Postać rozwija się w trakcie gry, nie ma tutaj punktów statystyk za zdobyty poziom, nasze umiejętności zwiększają się podczas używania broni. Każdy strzał daje nam jakąś część doświadczenia, te które trafią w przeciwnika oczywiście będą dawać go więcej. Zanim rozpoczniemy gre, musimy zapisać się do turnieju, który rozpocznie się gdy przynajmniej 30 graczy będzie gotowych do gry. Wiem że może się wydawać, że czekanie na grę będzie trwać wieczność ale nie powinno być z tym problemu, dlaczego? Turniej wygląda nastepnująco:
Z zapisanych osób tworzone są grupy po 2 osoby, pierwszym naszym zadaniem jest wygranie walki 1v1 na małej mapie. Osoba wygrana przechodzi do kolejnego etapu. Gdy wszystkie rundy 1v1 zostaną rozegrane, odbywa się końcowa walka gdzie wszyscy sa rozłożeni na wielkiej mapie. Naszym celem jest przetrwać.Jesteśmy wyposarzeni w własną broń i ekwipunek, dodatkowo dostajemy specjalne urządzenie, które co 15minut pokazuje nam aktualne pozycje graczy, gdy minie minuta, urządzenie przestaje działać na kolejne 15 minut. Osoba, która zginie może obserwować grę lub udać się do Lobby i zapisać do kolejnego turnieju przez co rotacja jest ciągle w ruchu i nie trzeba czekać aż aktualny turniej w którym braliśmy udział się skończy. Za wygrany turniej otrzymujemy nagrodę w postaci waluty, broni wysokiej klasy itp. Miejsca od 2 w dół będą nagradzane w mniejszym stopniu.
Jako że gra miałaby być F2P, ItemShop składałby się z kosmetycznych rzeczy (skiny do broni itp).
@Edit
Inna opcja
Zdaje sobie sprawę z tego, że im mniej graczy zostawało by na arenie, tym trudniej byłoby kogoś znaleźć. Rozwiązanie było by proste, wypuszczenie jakiegoś gazu trującego który by się poszerzał do środka mapy, albo zmniejszanie granic tak aby mapa była bardziej ograniczona. Co do ilości graczy, w Lobby byłyby "pokoje" do których dostać się można mając od X do Y poziomu. Każdy pokój ma swój timer, który ustawiony będzie na 20-30min, w tym czasie musi się zebrać X graczy aby turniej wystartował. Skanowanie można dać na szybsze, zamiast 15, powiedzmy 8-10 minut, wiadomo że wszystko by się w trakcie zmieniało. Twoja koncepcja na arene i do razu wszystkich wrzucać jest prawie tym co DayZ, WarZ (Battle Royal). Różniło by to tylko brak zombie i ekwipunek który dostajemy na start i się go trzymamy. Bardziej bym to dodał jako dodatkowy tryb rozgrywyki. Albo... Zrobić turnieje czymś bardziej unikalnym w grze. Nie robić ich jako normalna gra ale powiedzmy że co pełną godzinę otwierane jest po 2 turnieje na poziom, tzn. Powiedzmy że max poziom postaci to 30, więc turnieje będą po dwa na poziomy: 1-5, 6-10, 11-15, 16-20, 21-25, 26-30. A normalną grą właśnie była by taka zabawa na "arenach", czyli mapach z różnymi sektorami i opuszczonym miastem na środku.</blockquote><p>
Co o tym myślicie?