Oceńcie moją sygnaturkę (Bodajże 20-30 minut pracy) - Początkujący

Proszę o ocenę w skali 1-10. Przepraszam, jeżeli uraziłem kogoś, że w ogóle coś takiego stworzyłem, lecz jestem początkujący, i mi się nawet podoba ^^

le sygnaturka

PS. Wiem, że troszkę źle wyciąłem gitarkę, lecz wycinałem przez różdżkę ;)

3/10 za dobre tło ;]

PS.20-30 minut pracy? No strasznie dużo mi zajęło by to jakieś 3-7 minutek

Ale jak na początek nie jest źle

Jak na sygnature to rozmiar troche za duży ;) A co do samego taga..to mało co mi sie podoba...tło jest strasznie puste.Napis wywalić.A oceny nie dam bo nie ma co oceniać.Ale jak na sam początek to i tak dobrze ;)Ćwicz i czytaj tutki.Pozdro

Dzięki :) Tak naprawdę to było 10-20, chociaż nie liczyłem ale to z nudów po prostu. W każdym razie dzięki za ocenę!

Emsee jestem ciekaw, czy ty tak ciągle tutki oglądałeś, bo i mi, i jemu mówiłeś, żebyśmy oglądali tutki, jak oceniałeś moją i jego pracę.

Co do grafiki - jeżeli miała to być sygnatura, to jest ona niewymiarowa (za duża). Ta czarna "plama" zajmuje za dużo miejsca. Ogółem to używając tych brushy, co użyłeś w tej pracy, można by było zrobić coś o wiele ciekawszego. Napis nie pasuje do reszty. Akurat wycięcie renderu ci wyszło, ale nie wtopiłeś gitarki. I w jakim programie to robiłeś?

W sumie na początkującego to nieźle, i próbuj dalej, a w końcu twoje prace będą lepiej oceniane. 4/10 na zachętę. I powodzenia w dalszym tworzeniu grafik. I spróbuj się też wykazać w temacie 'zadania graficzne' (hydepark) i popróbuj też robić wymiarowe sygnaturki dla innych w temacie 'Prośba o wykonanie sygnaturki, avatara.' (również hydepark).

Dzięki Tak naprawdę to było 10-20, chociaż nie liczyłem ale to z nudów po prostu. W każdym razie dzięki za ocenę!

Ha ha zaraz powiesz, że zrobiłeś to w 5 minut.

A co do samej sygnaturki, na prawdę fajne tło, ale jak ktoś już to wspominał trochę puste. Ta gitara w ogóle tutaj nie współgra.