Przepraszam za wszystkie błędy.
Niełatwo jest o immersję w zobrazowanym mokrym śnie pedofila
AHA, na obronę gry powiem ze loli ma tak naprawde 20+ lat tylko podczas cofniecia sie w czasie skurczyla sie no cóż poradzić
Mi osobiscie podoba sie ten swiat a kazda postac ma swoja historie i osobowosc.
ale może chociaż gameplay wynagrodzi
Zaczalem grac w dn z 2 lata temu i na poczatku, po jakims tygodniu sobie odpuscilem , stwierdzilem ze to nie to. Po kilku miesiacach wrocilem i zostalem az do ostatniego miesiaca. Na poczatku jest jako tako nudno, po 15 poziomie dostajesz inne skille i jest bardziej interesujaco. Combat moim zdaniem jest bardzo przyjemny a każdą klasą gra sie inaczej (ile razy ja to już słyszałem w innych grach). Na początku wielu questów nie czytałem, ale ostatecznie zacząłem , bo swiat gry przypadł mi do gustu. W sumie to nigdy chyba w zadnym mmo tyle sie nie naczytałem co tutaj.Przyszedlem dla combatu a zostalem dla story. Polubiłem/znienawidziłem npc z gry np Argente-*clears throat* - "Why is everyone so STUPID" ,fajna była.
Community? Dojrzałe, gimnazjalne? Polacy? Polaczki?
Zdefiniuj 'polacy, polaczki' i co przez to rozumiesz. Moim zdaniem w grze ludzie sa ogarnieci. Inna sprawa na forum , powiedzialbym ze tam jest pol na pol. Tacy ktorzy pomoga i tacy ktorzy beda rzucac aluzje, zarciki itp.
Balans klas postaci? Idziemy na bossa w miljon DPS i ch*j z supportami, tankami, co ma być to będzie? Garstka viable, reszta useless?
Jak wiatr zawieje z tym balansem.Raz jedna klasa silniejsza, potem nastepna, raz jedna ze specjalizacji lancer jest smieciem, by potem zagarnac range top dps. W normalnych dungach kazda postac da rade solo, niektore wolniej, niektore szybciej. Cokolwiek sie dzieje , niewazne jakie reworki, loli (GearMater, Shooting Star) zawsze najsilniejsza. Na raidy biora najczesciej 6 dps 1 healer 1 tank. Spokojnie,
jak usunac cytat bo cos sie zepsulo
w pt bedzie nie 6 loli, poniewaz lepiej brac po kazdej innej klasie by zadac wiecej dmg. Z dobra gildia zawsze znajdziesz pt moim zdaniem, tylko wtedy czyszczenie raidu bedzie trwalo dluzej. Oczywiscie sa klasy useless, np klasa tankujaca od machiny-defensio ; sami developerzy uznali ze jest jedna wielka porazka i musza ja zreworkowac.Ogolnie to z nowym capem weszly nowe skille i mnostwo zmian wiec nie wiem jak teraz dokladnie wyglada dps poszczegolnych klas.
Populacja na serwerze? Idzie znaleźć party? W razie powinięć nogi jakie jest prawdopodobieństwo kicku z party?
Taka sobie,ale duzo ludzi widac w poczatkowych miastach. Znajdzie sie pt na kazda instancje, na te najtrudniejsze idzie sie juz z wczesniej ustalonym teamem a nie randomami. Z kickami z party roznie, zalezy czy ktos da rade carrnac caly raid( ten mniejszy, nie 8-osobowy).
P2W? Kostiumy dają miażdżącą przewagę czy to tylko walory estetyczne?
Kiedys mowilem , ze nie a staty nie byly takie wysokie. Z czasem nowe kostiumy mialy coraz to wieksze staty, zaczeto wprowadzac kostiumy dzieki, ktorym mozna bylo sie transformowac w jednego ze smokow( w ludzkiej formie) taki geraint np mial skilla ktory redukowal obrazenia o x% nie wiem ile dokladnie 30? moze wiecej i to nie byl skill na jedna osobe. Z dwa miesiece temu wprowadzono epic akcesoria do itemshopu a takich (epic) jeszcze nie bylo, daly niezlego kopa do statystyk. Sety daja rozne statystyki jak inteligencje, odbrazenia do ataku ale moim zdaniem najsilniejsze jest procentowe zwiekszenie obrazen teraz to wynosi tak z 6%? Moim zdaniem to duzo. 93 cap przyniosl ze soba ulepszacze do kostiumow, ktore dropia z nowego nesta, jednak nie wiem jaka jest szansa na to.
Wydawca jest karakanem? Częste aktualizacje względem wersji koreańskiej?
Co masz na mysli karakanem? Serio sie nie wiem i chcialbym wiedziec.
Zaczalem grac w poznym 70 capie. Ludzie pisali ze w 60 capie duzo ludzi sie poddalo bo bylo za trudno, expienie a takze raid -desert dragon byl za silny, trzeba bylo sie naprawde wykosztowac by go pokonac. W 70 capie fajnie normlanie mi sie expilo. W 80 capie zrobili expienie jeszcze szybsze, za kazda max lvl postac dostawalo sie 50% wiecej expa az do 200 albo 250%, w 90 capie chcieli zrobic dn chyba cos w stylu "new player friendly" zrobili lvlowanie jeszcze latwiejsze, pousuwali mase nestow, ktore odswiezone powoli wracaja.
No coz wydawca wprowadza aktualizacje tak: W tym miesiacu robimy ravena, gladiatora i obscurie op a nerfimy adepta. W kolejnym update op jest kali i sting breezer.I tak w kolko. Pamietam jak wprowadzili 90 cap i z mojego physiciana(healer, support) zrobili top dpsa , 1 heal usunieto a drugi mial cd 50-60s , i jeszcze 1 pomniejszy heal. Z tej samej postaci zabrali rowniez w 90 capie buffa ze skilla injector ktory dawal szybkosc poruszania itp, bardzo przyjemny skill moim zdaniem prawie cala esencja gry physician opierala sie na spamowaniu tym skillem. Tak wiec zabrali go, by potem go wprowadzic w 93 capie. Po tej sytuacji stwierdzilem ze devsi naprawde nie wiedza co robia.
Na szczescie od niedawna zaczeli rozmawiac ze swym community, sluchac ich i organizowac conventy( czy cos), takze jest jescze szansa dla dragonensta.
Pod bandera Shandy aktualizacje dostawalismy najpozniej. Z SEA sie to zmienilo jestesmy z kilka miesiecy z tylu aktualnie, z 2 chyba, wiec jest dobrze.
Teraz ogarnalem ze chciales wydawce a nie developera, ale masz zarys sytuacji.
Co do CherryCredits to calkiem dobrze traktuja graczy i takze sluchaja ich zazalen i propozycji.
Support? Responsywny i przystępny czy też antyludzki?
Wraz z przejeciem dn przez CC otrzymalismy nowych(?) moderatow ktorzy sluza pomoca, jak nie oni to sa inni zyczliwi ludzie, ktorzy pomoga.