Ogromny update w ToSie

Dziś steamowy tos otrzymal update który wprowadzil wielkie zmiany w grze. Długo by wymieniac, ale chyba najbardziej znaczaca zmiana to rework tego jak scaluja sie nasze umiejetnosci. Do tej pory wszystko opieralo sie na flat dmg, czyli taki ktory nie bral pod uwagi naszego ataku broni itp. Od dzis wszystkie umiejetnosci bazuja na wartosciach procentowych, a co za tym idzie, klasy nizszego ranku nadal bede potrafily mocno bic.

Jeszcze jest masa eventow do resetowania naszego buildu raz dziennie przez kolejne 14 dni i wiele wiecej.

Poczytajcie sobie w patch notesach

Od siebie dodam, nareszcie mozna by powiedziec iz Tree of Savior wyszedł z bety i staje sie naprawde bardzo dobrym tytulem

https://treeofsavior.com/page/news/view.php?n=975

Dopiszę od siebie, że każdy może teraz "odebrać" ze Steam darmowe DLC z przedmiotami. Upewnijcie się tylko, że w grze odbieracie je z "poczty" na odpowiednią postać: http://store.steampowered.com/app/631450/Tree_of_Savior__Goddess_Ladas_Present/

Brzmi ciekawie. Dziękuje za informacje, na pewno przetestuje. Może wróci trochę ludzi do gry ^^

Jak długo trwa ten event na reset i te dlc?

Jak długo trwa ten event na reset i te dlc?

A co do dlc, to nie mam pojęcia.

DLC możesz dodać do biblioteki i 'odebrać' kiedy zechcesz. Nie ma limitu czasowego tylko ilościowy - 1 raz. Jak masz postacie na kilku serwerach to warto uważać na który 'odbierasz'

Jak z poprawa wydajnosci?

Jak z dodanien Contentu pve/p?

bo jak zmiana przelicznika to wielki update,to niskie maja wymagania tosiarze.

edit:

przeczytalem, patchnotes.

Ocena?

Gra nie wyszla z open bety, tylko z Closed bety.

Jak dodadza sensowny content pvp I ulepsza end pve to bdzie open beta.

Jak z poprawa wydajnosci?

Jak z dodanien Contentu pve/p?

 

bo jak zmiana przelicznika to wielki update,to niskie maja wymagania tosiarze.

 

 

edit:

przeczytalem, patchnotes.

Ocena?

 

Gra nie wyszla z open bety, tylko z Closed bety.

 

Jak dodadza sensowny content pvp I ulepsza end pve to bdzie open beta.

Wydajnosc z patcha na patch coraz lepsza.. Contentu jest tyle, że przy moich 800 godzinach nadal nie osiagnalem calkowitego end gejmu.

Zmiana przelicznika byla kluczowa, poza tym nie jest to jedyna zmiana.

Gra już dawno wystartowała oficjalnie.

Nie słuchaj Quaka bo to forumowe "nie znam się to się wypowiem". Podejrzewam, że w żadnej grze nigdy nie ujrzał end game bo kończy po godzinie na 10 lvl i odpala lola z botami.
A tak serio to jeśli dobrze zrozumiałem zmiany to chodzi o to, że będąc klasą tier5 skille na przykład z highlandera nie będą useless i będą pizgać na tym samym poziomie tak? Jeśli tak to chętnie wrócę bo dla mnie to takie PoE tylko z trochę większym sensem grania z kimkolwiek. Przynajmniej takie mam wrażenie.

wiekszosc mmo jest crapem, bo jest duzo takich osob vez wymagan do gry, za defactoq produkt commercialny.

end game bicie mobow gl

Nie słuchaj Quaka bo to forumowe "nie znam się to się wypowiem". Podejrzewam, że w żadnej grze nigdy nie ujrzał end game bo kończy po godzinie na 10 lvl i odpala  z botami.
A tak serio to jeśli dobrze zrozumiałem zmiany to chodzi o to, że będąc klasą tier5 skille na przykład z highlandera nie będą useless i będą pizgać na tym samym poziomie tak? Jeśli tak to chętnie wrócę bo dla mnie to takie PoE tylko z trochę większym sensem grania z kimkolwiek. Przynajmniej takie mam wrażenie.

Zgadza się, teraz żadna klasa już nie jest "useless".

Quaku, to jaki ty chcesz end game w grach? Bo generalnie w grach mmo chodzi o to by bić te moby, to nie jest jakiś RP server.

A jak idzie teraz zarobić na token? :D szybko czy raczej dość czasu trzeba poświęcić?

Jest jakaś ekipa, która w to gra?

Jest jakaś ekipa, która w to gra?

Ja gram z paroma osobkami. Bez gildii i bez cisnienia. Gramy o roznych porach. Ostatnio popoludniu. Aktualnie jestesmy w trybie resetowania i testowania klas postaci :)

A jak idzie teraz zarobić na token?  szybko czy raczej dość czasu trzeba poświęcić? 

Szybko, ja za samo przejscie dungeonow na dwoch postaciach zarabiam okolo 3m silver, a token kosztuje 2.9m~. Ale wiadomo, jak ktos dopiero zaczyna gre, to niech sie nie spodziewa, ze w po godzinie tyle bedzie mial.

Zgadza się, teraz żadna klasa już nie jest "useless".

 

Quaku, to jaki ty chcesz end game w grach? Bo generalnie w grach mmo chodzi o to by bić te moby, to nie jest jakiś RP server. 

Rozbudowane PvP albo PvE Raid content.

Bicie mobow to zaden content.

W takim razie nie, nie znajdziesz tam contentu. TOS to głównie tłuczenie mobów, jak nie na dungeonach/innych rzeczach tego typu, to na field mapkach. Grind, grind i jeszcze raz grind.

Ostatnio dałem tej grze kolejną szansę i warto było :D Aktualnie 270lvl+ Dragoon, przyjemnie się tłucze w tę gierkę, nie wiem do końca jak było przy premierze, bo długo nie grałem (Już sama optymalizacja gry mnie odstraszyła), ale teraz tytuł jest naprawdę wart sprawdzenia.

Dziś steamowy tos otrzymal update który wprowadzil wielkie zmiany w grze. Długo by wymieniac, ale chyba najbardziej znaczaca zmiana to rework tego jak scaluja sie nasze umiejetnosci. Do tej pory wszystko opieralo sie na flat dmg, czyli taki ktory nie bral pod uwagi naszego ataku broni itp. Od dzis wszystkie umiejetnosci bazuja na wartosciach procentowych, a co za tym idzie, klasy nizszego ranku nadal bede potrafily mocno bic.

Jeszcze jest masa eventow do resetowania naszego buildu raz dziennie przez kolejne 14 dni i wiele wiecej.

Poczytajcie sobie w patch notesach

Od siebie dodam, nareszcie mozna by powiedziec iz Tree of Savior wyszedł z bety i staje sie naprawde bardzo dobrym tytulem

https://treeofsavior.com/page/news/view.php?n=975