Online na xbox

Siema, ostatnio kupiłem series s i zastanawiam się czy jest jakaś gra MMO/online godna polecenia z dużą baza graczy? Czy muszę czekać na throne and liberty? Z innej beczki może znacie jakieś FPS z normalnymi trybami jak kiedyś (dm czy tdm) a nie tylko battle royale? Jak wygląda sprawa z eso i Fallout 76? Gra w to ktoś na konsoli?

Eso jakas gildia sie znajdzie ale nie za wiele, black desert działa tragicznie na S. Jak nie ESO to trzeba poczkac na cos nowego.

Z MMO to tylko ESO najrozsądniejsze się wydaje. W miarę spoko się gra a jeśli masz gamepass wykupiony to możesz przetestować bez premium. Jak lubisz HNS to polecam zaczekać na D4. Co do FPS to raczej tylko seria BF albo CoD.
Ale raczej czekał bym na TaL :smiley:

Z nie MMO ale nadal online z levelami i buildami polecam Warframe.
Gram od ponad 8 lat, jestem graczem free2play i mam wszystko co jest możliwe do zdobycia.
Pay2Win jest ale nawet kupną walutę można wymienić z graczami, bo np zdobyłeś duplikat jakiegoś modu do broni albo warframe które jest coś warte, części do broni i warframów sprzedajesz na warframe.market.
Jako Free2play player mam ponad 24k platyny i mam kupione wszystkie skiny co chciałem.
Ale fakt sporo spędziłem na wymianach z graczami.
Najgorszy jest początek gry, jak masz słabe bronie tylko po jednej primary, secondary i melee oraz tylko jednego warframe.
Też na początku nie masz umiejętności bo musisz dopić 10 level żeby odblokować wszystkie 4 skille dla danego warframe.
Dopiero jak zbudujesz dodatkowego warframe i zdobędziesz kolejne bronie, gra staje się ciekawsza, ponieważ masz wybór, jak znudzi ci się granie jednym warframem to se wybierasz drugiego.

Uwielbiam takich typów gość pisze że chce mmo a ten w warframe wyjeżdża co do mmo to masz jeszcze mmo scigałekę czyli forza tam masz levele zdobywasz auta morzesz je sprzedawać domu aukcyjnym jest uja polskich gildi i to wszytko na x-boxach.

Uwielbiam takich typków co nie umieją czytać ze zrozumieniem.