Optymalizacja

Krótkie pytanie:Czy od czasu cbt Dota2 jest bardziej zoptymalizowana?Bo pamiętam że nieraz łapałem cholerne zaciny.

Osobiście dla mnie nie ma żadnej różnicy ale czasami miewałem że koledzy z teamu narzekali na spadki fpsów na początku gry - gdzieś tak w przeciągu ostatniego miesiąca.

To prawda. Od siebie dodam, że kiedyś miałem rzucać LoLa na rzecz DotA 2, ale z powodu ich (DotA 2) marnej optymalizacji, nie miałem ochoty grać w to ani trochę dłużej- to było aż śmieszne i żałosne ze strony vavle, gdzie na minimum ustawieniach dalej miałem spadki fpsów, a taki stan rzeczy nie trwał krótko w czasie testów. Zwyczajnie hejtowałem twórców, że sknocili tak sprawę.

Z tego powodu wróciłem do użerania się z trollami, flamerami, lowerami i kontynuowałem szlifowanie charakteru porządnego gracza w Lidze Legend i wbijanie wyższego Elo, a potem dywizji. Cóż, mówi się trudno, jednego gracza mniej mieli wtedy. A co będzie teraz jak odpale DotA 2, to nie wiem. Jednak niesmak kapcia w ustach pozostał.

Słyszałem, że teraz zostało to poprawione. Nie sądzę, aby takie wybryki obeszły się bez echa, więc mając tyle czasu do premiery gry, musieli coś poprawić.

Okrutne ściny tuż po rozpoczęciu walki, przy pojawianiu się w bazie niestety nie zniknęły. To jest dla mnie ten jeden, najgorszy moment w Docie, potem nie odczuwa się spadków fpsów.

U mnie jest wszystko dobrze, a lekka ścinka na początku gry jest spowodowana tym że jak wybierzesz postać i wcisniesz "GRAJ" to postac pojawia się w grze (czyli na logike to biorac pojawia sie jej model i tekstura ktora musi sie wczytac) Ta sama sytuacja z kurierem tylko ze w dużo mniej zauważalnym stopniu. Być może wina lęzy po waszej stronie.

Tak jak ludzie piszą niżej. Dota jest zoptymalizowana najlepiej jak się da dla niej.

Okrutne ściny tuż po rozpoczęciu walki, przy pojawianiu się w bazie niestety nie zniknęły. To jest dla mnie ten jeden, najgorszy moment w Docie, potem nie odczuwa się spadków fpsów.

Dokładnie! Wam też tak Dota crashuje? Przy jednym meczu potrafi 2 razy scrashować z d*py.

W moim przypadku nie miałem dropów fps'ów choć jeszcze jade na mid-end kompie ( gts 450)

Huh? DOTA 2 chodziła płynnie nawet na moim starym złomie z Core2Duo 2.4GHz i prehistoryczną grafiką GT8500. Oczywiście, że są ścinki na początku, gdy doczytuje modele bohaterów, ale to jest logiczne, bo przecież gra nie będzie wczytywać wszystkich 100 modeli na początku, a dzięki obecnemu rozwiązaniu DOTA wczytuje się bardzo szybko (kilkakrotnie szybciej niż LoL).

Nie zwalajcie na optymalizację, jeśli macie drewniane lub źle skonfigurowane komputery.

Mam 140h przegranych w Dote i ani razu nie ścięło mi jej. Nie wiem gdzie u was leży problem ale optymalizacja wydaje się stać na wysokim poziomie.

Optymalizacja jest okej, czas ładowania to chwilka. Gram na drewnianym sprzęcie a mimo to ścinki mam tylko po wyborze postaci klikając : GRAJ to wtedy mam freeza na 5sec i potem normalnie ok stałe 60fps

Mi na mediumna lapku działa spoko. Powyłączałem zbędne pierdoły, chociaż nie przedpadam za tą grą. Nie miałem żadnych dc, ale kłopoty ze platformą steam, jednak to zostało naprawione. Jak grałem brak dc, ostatnio popsuł mi się lol, i też myślałem iż po stronie rito. Jednak to była moja wina ;).

Krótkie pytanie:Czy od czasu cbt Dota2 jest bardziej zoptymalizowana?Bo pamiętam że nieraz łapałem cholerne zaciny.