Parametry komputera

Witam witam,

(nie, nie jestem gosią andrzejewicz, wiem, że na pewno myśleliście, że jestem)

1.Otóż mam pytanie odnośnie sprzętu, jakim dysponuje. Chodzi o to, czy warto inwestować jeszcze w ten sprzęt, czy dla tego $%#5^#1 nie ma już przyszłości i czas na nowy. Interesuje mnie granie na nienajgorszych (oczywiście bez fajerwerków) detalach, oczywiście płynnie. Grająć w TERĘ na najmniejszych z możliwych (XDDD) ustawieniach, mój komputer odmawia posłuszeństwa, gdy tylko pojawi się jakieś otoczenie typu góry itp. 2. Czy jest to wina ogólnie sprzętu (czy jest aż tak bardzo zły, ponieważ w tym roku kończy 5 lat), czy wynika to z niedoboru RAM'u (1gb XDDDD). Nie znam się na sprzęcie, gdyż jako gosia andrzejewicz zajmuję się tworzeniem muzyki pokolenia.

Specyfikacja :

CPU AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+

CPU speed 2.2 GHz Performance Rated at: 4.4 GH

RAM 1GB (XDD)

Karta graf GeForce 8600 GT

Nie wiem, czy coś jeszcze jest potrzebne.

Pozdrawiam, gosia.

(hehe żart to nie ja gosia)

Czas na nową skrzynie.

Witam witam,(nie, nie jestem gosią andrzejewicz, wiem, że na pewno myśleliście, że jestem)Pozdrawiam, gosia.(hehe żart to nie ja gosia)

Padłem.

warn_ico.png
Powstań!

Spam

~Leman

CPU AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+CPU speed 2.2 GHz Performance Rated at: 4.4 GHRAM 1GB (XDD)Karta graf GeForce 8600 GT

Do wywalenia.

Ewent. może ci posłużyć jako grzejnik hehe ;D

Podaj kwotę a na pewno coś się ulepi.

Generalnie :

a) Komputer do gier i nowych tytułów :

2000+ (bdb by było 2500 zainwestować karta z poziomu 660 i i5 4440)

B) TERA

i3 + HD7770 (1.6k)

W dzisiejszych czasach sens maja konfiguracje z 2500K, 3570K oraz 4670K do tego chlodzenie conajmniej fortis/macho, płyta głowna pozwaljaca na OC procka oraz grafika nie gorsza niz r9 270X. Mowie o graniu na przyzwoitych detalach w rozdzielczosci FHD

i5 3470 i hd 7790 oc i tez gram w full hd plynnie.

Dzięki kochani, uwzględnię was w moim nowym przeboju.