Pare pytan nowego

Witam

jestem kompletnie zielony w Rift.

1.Czy musze kupic dodatek storm legion?I jesli tak to gdzie bo na allegro ktos wystawil go za ponad 200 zl.

2.Czy zeby kupic subskrypcje musze kupic :

Rift cd key do aktywacji konta i dopiero rift prepaid?Czy wystarczy prepaid?

3.Na stronie Rifta ne mozna kupic dodatku storm legion?

4.Czy dodatek dla poczakujacego jest potrzebny?

5.Gdzie moge znalezc w zonie poczatkowej mozliwosc skorzystania z Aukction Halla , czy jak sie to nazywa w Rift?

6.Jak wykupie prepaida bede mial odrazu mounta ?

Bo to bieganie z buta troche mnie denerwuje :(

7.Czy jakas profesja jest oplacalna w endgame albo w czasei levelowania ?Chodzi mi ocrafting.?

1. Dodatek w obecnej postaci Rifta daje Ci soule z poszczególnych klas. Możesz go kupić na stronach podobnych do keye.pl i chyba takowe są lepszym źródłem kluczy do gier niż allegro. Na stronie Rifta nie można go kupić, bo teraz teoretycznie soule powinieneś kupić w Item Shopie oddzielnie.

2. Żeby kupić subskrypcje teraz wystarczy tylko pre-paid, klucz Ci nic nie da.

3. Wyżej ^.

4. I tak i nie. Soule o których wspominałem są używane w większości buildach. Na początku niekoniecznie. Np. Klerykiem, gdzie mam 6 buildów przynajmniej w 4 używam soula z dodatku.

5. Dopiero w Sanctum/Meridian chyba taki znajdziesz.

6. Nie.

7. Tak, wszystkie. W czasie levelowania dużo Ci dadzą profki dzięki którym będziesz robił sobie eq. Na end-game bardzo użyteczny jest Runecrafting.

1.a co mi da subskrypcja ?

2.Czy jak przestane plaqcic po miesiacu to konto bedzie dlaej aktywne ?

3.Ktora profesja wyrabia bron dla Rangera?

Storm Legion jest darmowy.

Storm Legion jest darmowy.

Ale nie soule z niego.

Subskrypcja daje głównie bonusy do expa, zdobywanych notoriety i walut. Konto masz aktywne nawet jak nie płacisz, gra jest F2P (trochę dziwne, że nawet tego nie wiesz, kiedy chcesz w nią grać). Dla rangera broń robi weaponsmith, z resztą jak dla innych.

dziekuje.bardzo za pomoc.