Pisanie do supportu

Pilna szybka pomoc, jak napisać do angielskiego supportu ?

Polski ssie, na odp. czeka się 2-7dni.

Piszesz po angielsku i wybierasz angielski język a nie polski w zgłoszeniu. Tak na marginesie to i tak na angielski poczekasz sobie tyle samo ile na polski. Weekend jest.

nie wiem czemu uważasz, że polski support ssie, ja tam nie miałem żadnego problemu z różnymi zapytaniami do supportu ponieważ gdy pisałem wieczorem to następnego dnia w południe miałem odpowiedź, zdarzyło się tak kilka razy, że czekałem max do 2 dni..

Tak naprawdę oba supporty ssą, bo nie czytają zgłoszeń w całości. Jak chciałem odzyskać konto to pisałem do supp PL i coś takiego:

Pisze zgłoszenie, podaje wszystkie dane konta emaile zakupy rp itp itd. Czekam 2dni dostaje odpowiedź. Coś w stylu : aby upewnić się, że konto należy do Ciebie podaj proszę następujące informacje : Email na który był założony konto, formy zakupów, dane konta itp itd... ENG supp wcale lepszy nie jest. Jak słabo znasz angielski pisz do PL tak naprawdę naprawdę jeden ch**.

najwidoczniej chcieli abys napisal im o w formie formularzu aby mieli wszystko na czysto

Ludzie najczęściej mówią, że support ssie, bo np nie zdjęli im bana, a przecież prosili o to. Albo to nie oni wyzywali i im się nie należy.

Jeśli ktoś faktycznie napisze w poważnej sprawie i przydzieli odpowiednią kategorię dla swojego ticketu, powinien dostać odp. do następnego dnia. Jeśli bzdury, typu unban, to dostanie się odp. po wielu dniach "z automatu".

Piszesz po angielsku i wybierasz angielski język a nie polski w zgłoszeniu. Tak na marginesie to i tak na angielski poczekasz sobie tyle samo ile na polski. Weekend jest.

Nie prawda, taka wiadomosc tak czy siak idzie do polskiego supportu, prawdopodobnie sprawdzają to po IP, cyzli polski adres IP - wiadomosc jest wysyłana do supportu polskiego. Pare razy tak robiłem, rozpisywałem się po angielsku a i tak odpisywali mi po polsku.

Pilna szybka pomoc, jak napisać do angielskiego supportu ?

Polski ssie, na odp. czeka się 2-7dni.