Planet Explorers

Planet Explorers jest nowatorskim projektem.

Twórcy udostępniają otwarty świat, który można dowolnie modyfikować (terraforming).

Opis zaczerpnięty z gry-online.

W roku 2287 z Ziemi wyrusza pierwszy statek kolonialny, którego misją jest zaludnienie planety Maria, znajdującej się w systemie Epsilon Indi. Niestety, podczas sekwencji lądowania przed wahadłowcem pojawia się tajemniczy okręt kosmiczny, powodując awarię sprzętu. Ziemska maszyna rozbija się i tylko część kolonistów dociera na planetę. Teraz muszą oni walczyć o przetrwanie w obcym świecie opanowanym przez groźne istoty.Gracz wciela się w jednego z kolonistów, który trafia na obcą planetę i musi walczyć o przetrwanie. Na początku zabawy możemy ustalić wygląd oraz parametry postaci, co ma pewne przełożenie na rozgrywkę. Sama zabawa polega na eksploracji otoczenia, zbieraniu surowców, budowaniu oraz odpieraniu ataków obcych zwierząt. Przygoda w trybie solowym zawiera szereg misji fabularnych, które składają się na większą opowieść.Studio Pathea Games chciało dać graczom jak największą swobodę działania. Planet Explorers rozgrywa się co prawda zawsze na tej samej mapie (o wymiarach 12x24 kilometrów), ale pozwala zmieniać ją w dowolny sposób. Dzięki rozbudowanemu systemowi wpływania na otoczenie i budowania możemy konstruować budynki, pojazdy, a nawet broń. Są one niezbędne, bo na planecie Maria aż roi się od potworów, zwierząt i innych przeciwników.Planet Explorers korzysta z silnika Unity 3D, który gwarantuje niezłą grafikę przy stosunkowo niewielkich wymaganiach sprzętowych (co ciekawe, akcję można obserwować z perspektywy TPP lub FPP). Producent zastosował nowe metody modyfikowania terenu, opierające się o technologię Voxeli. W planach Pathea Games jest dodanie trybu multiplayer.

Gra jest w fazie Alpha, ze stronki producenta można pobrac najnowsza wersję gry

http://planetexplorers.pathea.net/download/

.

Oczywiście mozna grać za darmo, jednak wersja demo jest ograniczona. Wydając kilka dolcó ma się dostęp do calego kontentu i zapewniony dostęp do wersji finalnej.

Nie będę opisywał co można, bo w grze można [prawie wszystko, jest zaimplementowany prosty edytor, który pozwala na tworzenie pojazdów latających, kolowych, broni palnych , mieczy, tarczy, poza edytorem w samej grze jest rozbudowany crafting, który pozwala po otrzymaniu recept na tworzenie dosłownie wszystkiego.

Gram trochę, więcej czasu jednak spedzam w edytorze bo to na prawdę super zabawa.

Przedstawiam kilka moich projektów, jak i 2 zaczerpnięte z internetu ( czarny heli i ten zielony brzyfki pojazd :D ), broń czterosilnikowy heli i biały bolid są mojej konstrukcji

(projektami można się wymieniac)

f1%20b.jpg

koliber.jpg

transport.jpg

Wszystko co stworzymy posiada statystyki, uzależnione sa od wykorzystanego materiału, materialy pozyskuje się z otoczenia, (trzeba szukać złóż, metalu, srebra , złota itd)

Jak do tej pory to jedyny tak rozbudowany sandbox w jaki miałem okazję zagrać.

Na YT można znaleźć filmiki z różnego etapu gry..

Polecam

Link do forum http://board.pathea.net/ , można znaleźć pomoc jak i gotowe projekty pojazdów.

Pliki Iso ( czyli broń, pojazdy, miecze itd wrzucamy do: C:\Users\Nazwa użytownika\Documents\PlanetExplorers\VoxelCreationData\Isos

W folderze Isos jest kilka podfolderów , Vehicle, Helicopter, gun itd

odpowiednie pliki wrzucamy do tych podfolderów, czyli pliki iso pojazdów do vehicle, pojazdów latających do Helicopter, spluwy do gun.

pliki mają rozszerzenie "vciso"

12as3.jpg

Żeby mieć dany przedmiot w grze trzeba wejść do edytora podczas gry i go exportować ( menu i opcje edytora sa uproszczone do granic możliwości, wystarczy podstawowa znajomośc eng.) oprócz tego zeby dany przedmiot ( gun , pojazd czy aircraft) mógł byc exportowany do gry, trzeba posiadac odpowiednie surowce i przedmioty, które sa wykorzystane w procesie tworzenia w edytorze..

Linki do moich projektów ( gotowe do użycia w grze)

http://speedy.sh/tFCtD/F1-Bugatti.vciso

http://speedy.sh/2d62Y/HMG142.vciso

http://speedy.sh/BsHrx/koliber.vciso

Resztę znajdziecie na oficjalnym forum ( nie wrzucam ponieważ te pliki nie są moją własnością)

Dorzucam jeszcze strzelbę mojej produkcji :) , głowny materiał to aluminium ( jak będą chcętni to zamieszczę mapkę ze złożami, i gdzie kopac)

Ta spluwa ma 612 ataku!!!! , to prawdziwy pogromca wszystkiego co się porusza na wlasnych kończynach w tej grze.... Docenia jej moc ci co najpierw będa używać tych podstawowych :D

http://speedy.sh/XMfFT/Stinger.vciso

Kopalnie

Nie zaznaczyłem kopalni Miedzi i Żelaza, poniewaz podczas kopania znajduje się tych surowców naprawde dużo.

Jedyny problem występuje podczas [pozyskiwania węgla (coal) złoża znajdują się dosyć głęboko aim głębiej się kopie tym więcej wody jest....

Samo życie.....

Jedynym ograniczeniem w tej grze jest wyobraźnia gracza. Ta gra nie ma granic.

trzeba sie gdzies rejestrowac by grac w alphe ? wlasnie sciagam

Jak zwykle drewno nie pozwala mi grać...co oni tam takiego dali że na najniższych się wiesza.

Nie, nie musisz, jednak bedziesz miał ograniczony dostęp do kontentu.
Żeby móc cieszyc się całym, musisz zapłacić kilka dolarów, jak zapłacisz masz gwarantowany dostęp do wersji finalnej..
jest równiez alternatywa...torrenty. (Na public trackerach można znaleźć scrackowaną wersję 0.72 , najnowszą :( )

Jak zwykle drewno nie pozwala mi grać...co oni tam takiego dali że na najniższych się wiesza.



to wersja alpha, u mnie tez się wiesza jeżeli dam wszystko na min.
ustaw tak jak ja i bedzie działać.

Tak ustaw w laucherze : (rozdzielczość według uznania)




tak w menu

options%20menu.jpg



a w samej grze to jak ci się podoba.

warn_ico.png
Posty edytujemy, nie wrzucaj jednego pod drugim ~ NS

sorki tak jakoś wyszło.

Aktualizacja:

Na dniach wyjdzie wersja 0.75, lista zmian jest dosyć długa.

Z graficznych poprawione shadery wody i ogólna jakość,

dodane nowe decale, tekstury i nowe przedmioty do edytora

więcej nowych mobków i bossów ( w szczególności dla trybu MP)

być może nowe obszary pod rozbudowę wiosek łącznie z budynkami

Lepsza optymalizacja AI

polepszenie kontroli przy budowaniu.

Zintegrowanie STEAM z launcherem dla 3 platform ( PC MAC Linux )

http://planetexplorers.pathea.net/a0-75-update/

Czekam z niecierpliwością

Planet Explorers jest nowatorskim projektem.

Twórcy udostępniają otwarty świat, który można dowolnie modyfikować (terraforming).

Opis zaczerpnięty z gry-online.

W roku 2287 z Ziemi wyrusza pierwszy statek kolonialny, którego misją jest zaludnienie planety Maria, znajdującej się w systemie Epsilon Indi. Niestety, podczas sekwencji lądowania przed wahadłowcem pojawia się tajemniczy okręt kosmiczny, powodując awarię sprzętu. Ziemska maszyna rozbija się i tylko część kolonistów dociera na planetę. Teraz muszą oni walczyć o przetrwanie w obcym świecie opanowanym przez groźne istoty.Gracz wciela się w jednego z kolonistów, który trafia na obcą planetę i musi walczyć o przetrwanie. Na początku zabawy możemy ustalić wygląd oraz parametry postaci, co ma pewne przełożenie na rozgrywkę. Sama zabawa polega na eksploracji otoczenia, zbieraniu surowców, budowaniu oraz odpieraniu ataków obcych zwierząt. Przygoda w trybie solowym zawiera szereg misji fabularnych, które składają się na większą opowieść.Studio Pathea Games chciało dać graczom jak największą swobodę działania. Planet Explorers rozgrywa się co prawda zawsze na tej samej mapie (o wymiarach 12x24 kilometrów), ale pozwala zmieniać ją w dowolny sposób. Dzięki rozbudowanemu systemowi wpływania na otoczenie i budowania możemy konstruować budynki, pojazdy, a nawet broń. Są one niezbędne, bo na planecie Maria aż roi się od potworów, zwierząt i innych przeciwników.Planet Explorers korzysta z silnika Unity 3D, który gwarantuje niezłą grafikę przy stosunkowo niewielkich wymaganiach sprzętowych (co ciekawe, akcję można obserwować z perspektywy TPP lub FPP). Producent zastosował nowe metody modyfikowania terenu, opierające się o technologię Voxeli. W planach Pathea Games jest dodanie trybu multiplayer.

Gra jest w fazie Alpha, ze stronki producenta można pobrac najnowsza wersję gry

http://planetexplorers.pathea.net/download/

.

Oczywiście mozna grać za darmo, jednak wersja demo jest ograniczona. Wydając kilka dolcó ma się dostęp do calego kontentu i zapewniony dostęp do wersji finalnej.

Nie będę opisywał co można, bo w grze można [prawie wszystko, jest zaimplementowany prosty edytor, który pozwala na tworzenie pojazdów latających, kolowych, broni palnych , mieczy, tarczy, poza edytorem w samej grze jest rozbudowany crafting, który pozwala po otrzymaniu recept na tworzenie dosłownie wszystkiego.

Gram trochę, więcej czasu jednak spedzam w edytorze bo to na prawdę super zabawa.

Przedstawiam kilka moich projektów, jak i 2 zaczerpnięte z internetu ( czarny heli i ten zielony brzyfki pojazd :D ), broń czterosilnikowy heli i biały bolid są mojej konstrukcji

(projektami można się wymieniac)

f1%20b.jpg

koliber.jpg

transport.jpg

Wszystko co stworzymy posiada statystyki, uzależnione sa od wykorzystanego materiału, materialy pozyskuje się z otoczenia, (trzeba szukać złóż, metalu, srebra , złota itd)

Jak do tej pory to jedyny tak rozbudowany sandbox w jaki miałem okazję zagrać.

Na YT można znaleźć filmiki z różnego etapu gry..

Polecam

Link do forum http://board.pathea.net/ , można znaleźć pomoc jak i gotowe projekty pojazdów.

Pliki Iso ( czyli broń, pojazdy, miecze itd wrzucamy do: C:\Users\Nazwa użytownika\Documents\PlanetExplorers\VoxelCreationData\Isos

W folderze Isos jest kilka podfolderów , Vehicle, Helicopter, gun itd

odpowiednie pliki wrzucamy do tych podfolderów, czyli pliki iso pojazdów do vehicle, pojazdów latających do Helicopter, spluwy do gun.

pliki mają rozszerzenie "vciso"

12as3.jpg

Żeby mieć dany przedmiot w grze trzeba wejść do edytora podczas gry i go exportować ( menu i opcje edytora sa uproszczone do granic możliwości, wystarczy podstawowa znajomośc eng.) oprócz tego zeby dany przedmiot ( gun , pojazd czy aircraft) mógł byc exportowany do gry, trzeba posiadac odpowiednie surowce i przedmioty, które sa wykorzystane w procesie tworzenia w edytorze..

Linki do moich projektów ( gotowe do użycia w grze)

http://speedy.sh/tFCtD/F1-Bugatti.vciso

http://speedy.sh/2d62Y/HMG142.vciso

http://speedy.sh/BsHrx/koliber.vciso

Resztę znajdziecie na oficjalnym forum ( nie wrzucam ponieważ te pliki nie są moją własnością)

Dorzucam jeszcze strzelbę mojej produkcji :) , głowny materiał to aluminium ( jak będą chcętni to zamieszczę mapkę ze złożami, i gdzie kopac)

Ta spluwa ma 612 ataku!!!! , to prawdziwy pogromca wszystkiego co się porusza na wlasnych kończynach w tej grze.... Docenia jej moc ci co najpierw będa używać tych podstawowych :D

http://speedy.sh/XMfFT/Stinger.vciso

Kopalnie

Nie zaznaczyłem kopalni Miedzi i Żelaza, poniewaz podczas kopania znajduje się tych surowców naprawde dużo.

Jedyny problem występuje podczas [pozyskiwania węgla (coal) złoża znajdują się dosyć głęboko aim głębiej się kopie tym więcej wody jest....

Samo życie.....

Jedynym ograniczeniem w tej grze jest wyobraźnia gracza. Ta gra nie ma granic.