Platna wersja

witajcie

chcialbym zaczac w allodsa bo gra wydaje mi sie spoko i poza tym widze mozliwosc grania za abonament, stad moje pytanie, czy na serverze platnym sa ludzie> ? gdzie jest ich wiecej na free serverze czy platnym? czy na platnym tez jest item shop ,czy placac za server nie ma bagna jak item shop i kazdy jest na rownym poziomie? czy warto grac na tym platnym. Pytam tutaj bo jakiekolwiek wiadomosci o allodsie na innych stronach lub portalach sa sprzed 3-4 lat wiec pewnie nieaktulane

Jak płacić już za coś to lepiej za Wowa, bo allods to klon w innej oprawie.

wiesz w wowa gram od 2006 roku wiec troche chcialbym w cos innego tez popykac, dlatego interesuje mnie czy platny server oplaca sie bo graja ludzie czy tez swieci pustkami, bo w item shop nie bede sie bawil napewno

Na płatnym nie ma IS wszystko leci z dungow, rajdów, pvp i allodów na 100% jest mniej ludzi jak na darmowej wersji z ISem lecz dokladnie ci nie powiem bo osobiście nie widze w tej grze P2W, a już na pewno nie widze potrzeby by iść na serwer P2P.

Co do ISa nie jest on taki straszny jedyne co może cie zaboleć na początku to niewystarczający plecak oraz runki jednak nie jest aż tak źle, nawet już na średnim lvlu można się dorobić i kupić sobie walute premium i powiekszyć sobie runki albo plecaczek, a nowy dodatek sprawi ze nowa postać zanim wbije capa jest wstanie zarobić nawet 700k golda robiąc dziennie wszystko co tylko się da pod golda, czyli goblinobol i pvp plus zarabianie z misji i dropa. Taka suma pozwoli nam na kupno mounta i zrobienie sobie runek na większy poziom. Teraz wszyscy robią sobie itemki więc można zarobić znowu bardzo dużo poświecajac troche nasz czas i to w jakim czasie my ulepszymy sobie itemki, wystarczy troszke chęci i ogarnięcia, bo osobiście znam sporo ludzi co nie wydali na isa nic a lataja w top runkach i maja kox postać wystarczy tylko chcieć nic więcej.