Plemiona 2 - gra dla głupców

Właśnie udało mi się dostać kluczyk do plemion 2 na ich facebook'u (dosłownie godzinkę temu) i już biegnę podzielić się z wami moimi pierwszymi odczuciami.

Logujemy się i wybieramy kierunek świata w jakim ma zostać ulokowana wioska. Naszym oczom ukazuje się całkiem przyjemna szata graficzna, którą z pewnością już nie raz widzieliście na screenach. Szybko zostajemy poinstruowani przez samouczka w jaki sposób budować budynki co jest przede wszystkim potrzebne do naszej egzystencji (kopalnie, baraki, farma) wszystko w formie małych questów za które dostajemy trochę surowców. Szybko chwytam podstawy, mechanika nie odbiega zbytnio od ich starszego brata. Szybko rzucają się w oczy nowe budynki takie jak szpital (który pozwala wskrzesić część jednostek, które stracimy w walce), hall of orders którego przeznaczenia z opisu specjalnie wywnioskować nie mogę. Zanim jeszcze zacznę rzucać błotem muszę wspomnieć, że uważam iż bardzo ładnie zrobili system osiągnięć (achievement), który jest świetnie rozbudowanyc. Nie grałem w plemiona od ładnych kilkudziesięciu światów więc nie wiem ile z nich jest nowych ale z pewnością nudzić się nie można.

Twórcy podzielili je na kilka rodzajów:

a) Battle - w tym worku macie dla przykładu zrabowane surowce, jednostki stracone, jednostki pokonane itp.

B) Questy - które zapewne będą rodzajem eventów podczas trwania świata

c) Points/Tribe - a to za zajęcie wioski a to za zdobycie określonej ilości punktów

d) Daily/Weekly quests!

e) są jeszcze Special, Friends, Milestone, Ruler - mniejsza z nimi

A teraz Panie i Panowie - Release The Cracken

W oczy uderza mnogość rzeczy, które możemy zyskać dzięki kupnie premium oraz coinów. Za coiny możemy uwaga!

- ukończyć natychmiast budowę struktury

- obniżyć koszt budynku o całe 20%

- zwiększyć ilość budynków w kolejce

- boostery do wydobycia drewna, miedzi i żelaza (20%)

- zwiększenie siły ataku jednostek i defensywy o 10%

- zwiększyć prędkość armii do równiej prędkości kawalerii

- jeżeli armia miała by zaatakować i stracić wszystkie jednostki to nie atakuje i wraca do bazy (300 coinów)

- zwiększenie pojemności surowców które można zrabować o 50%

- zwiększenie pojemności spichlerza o 50%

To nie wszystko tyle zauważyłem po dosłownie jednej godzince gry.

P2W to nie jest. Widziałem gorszy w ArcheAge'u.

W jedynce też każdy grał na premium. Ogólnie takie gierki przeglądarkowe to 90% z nich robiona jest tylko pod zarabianie kasy. A w plemionach faktycznie premium dawało chore korzyści tutaj widzę, że będzie jeszcze gorzej szkoda, że jeszcze nieśmiertelności nie ma za 400 coinów i magicznej bariery na naszą wioskę dzięki której nikt nas nie przejmie.

W jedynce też każdy grał na premium. Ogólnie takie gierki przeglądarkowe to 90% z nich robiona jest tylko pod zarabianie kasy. A w plemionach faktycznie premium dawało chore korzyści tutaj widzę, że będzie jeszcze gorzej szkoda, że jeszcze nieśmiertelności nie ma za 400 coinów i magicznej bariery na naszą wioskę dzięki której nikt nas nie przejmie.

W zasadzie to mamy w sklepiku "ochronę na 3 dni" nie wiem tylko czy działa ona tylko jako przedłużenie początkowej ochrony 5 dniowej czy można również ją wykupować później przy większej ilości wiosek. Obstawiam, że to 1 ponieważ pojawia się magiczne słowo "increases" ale kto wie, przecież jak szaleć to szaleć.

Welcome to the 21 first century broswer mmo p2win gaming. tyle i aż tyle na temat, a coś ty myślał że wszystko dadzą za darmo.

Właśnie udało mi się dostać kluczyk do plemion 2 na ich facebook'u (dosłownie godzinkę temu) i już biegnę podzielić się z wami moimi pierwszymi odczuciami.

Logujemy się i wybieramy kierunek świata w jakim ma zostać ulokowana wioska. Naszym oczom ukazuje się całkiem przyjemna szata graficzna, którą z pewnością już nie raz widzieliście na screenach. Szybko zostajemy poinstruowani przez samouczka w jaki sposób budować budynki co jest przede wszystkim potrzebne do naszej egzystencji (kopalnie, baraki, farma) wszystko w formie małych questów za które dostajemy trochę surowców. Szybko chwytam podstawy, mechanika nie odbiega zbytnio od ich starszego brata. Szybko rzucają się w oczy nowe budynki takie jak szpital (który pozwala wskrzesić część jednostek, które stracimy w walce), hall of orders którego przeznaczenia z opisu specjalnie wywnioskować nie mogę. Zanim jeszcze zacznę rzucać błotem muszę wspomnieć, że uważam iż bardzo ładnie zrobili system osiągnięć (achievement), który jest świetnie rozbudowanyc. Nie grałem w plemiona od ładnych kilkudziesięciu światów więc nie wiem ile z nich jest nowych ale z pewnością nudzić się nie można.

Twórcy podzielili je na kilka rodzajów:

a) Battle - w tym worku macie dla przykładu zrabowane surowce, jednostki stracone, jednostki pokonane itp.

B) Questy - które zapewne będą rodzajem eventów podczas trwania świata

c) Points/Tribe - a to za zajęcie wioski a to za zdobycie określonej ilości punktów

d) Daily/Weekly quests!

e) są jeszcze Special, Friends, Milestone, Ruler - mniejsza z nimi

A teraz Panie i Panowie - Release The Cracken

W oczy uderza mnogość rzeczy, które możemy zyskać dzięki kupnie premium oraz coinów. Za coiny możemy uwaga!

- ukończyć natychmiast budowę struktury

- obniżyć koszt budynku o całe 20%

- zwiększyć ilość budynków w kolejce

- boostery do wydobycia drewna, miedzi i żelaza (20%)

- zwiększenie siły ataku jednostek i defensywy o 10%

- zwiększyć prędkość armii do równiej prędkości kawalerii

- jeżeli armia miała by zaatakować i stracić wszystkie jednostki to nie atakuje i wraca do bazy (300 coinów)

- zwiększenie pojemności surowców które można zrabować o 50%

- zwiększenie pojemności spichlerza o 50%

To nie wszystko tyle zauważyłem po dosłownie jednej godzince gry.