Początek, porady

Witam, zaczynam zabawę w TESO, jako że jestem kompletnie zielony potrzebuje pomocy, mianowicie:
- jaką frakcję wybrać? Gdzie gra najwięcej naszych na chwilę obecną?
- jaka klasa postaci byłaby najłatwiesza do ogarnięcia, by poznać całą mechanikę gry
- czy jest auction house? w jaki sposób szybko zarobić troszkę pieniążków?
Oraz licze na jakieś porady "od siebie". Pozdrawiam serdecznie

1. Najwięcej w Ebonheart Pact, ale polecam Aldmeri Dominion, też bardzo dużo graczy. @Radinyn (in game klawisz [ ' ] by wysłać mi mail.

2. Wszystkie.

3. Nie ma Auction House ale wszystko opiera się na gildiach handlujących np polska Kompania Handlowa.

Bonusy:

- graj tak jak uważasz nie radzę słuchać nikogo (nawet mnie) po prostu jak sam ogarniesz wyjdzie ci to najlepiej

- crafting jest bardzo ważny

- na pvp nie soluj odrazu kazdego, zanim dobijesz lepszy lvl radze ci supportować

- rob caly content, wszystkie dungi, dungusie i questy

Hejka

1. Najwięcej polaków gra po stronie Ebongeart Pact, ale wydaje mi się że są też najmniej zorganizowani. Jest wielka gildia, w której parę osób stara się coś robić i coś stworzyć a reszta wyznaje zasadę "każdy sobie rzepkę skrobie". Co do Aldmeri Dominion i Daggerfall Covenant, to w tej pierwsze jest gildia C9 (mało o niej wiem więc się nie wypowiadam) a w drugiej frakcji jest świetna gildia Szara Straż.

2. Zależy od tego kim i jak lubisz grać. Wolisz być czystym tankiem, healem, dpsem czy hybrydą? Bardzo fajnie i przyjemnie gra się Dragonknightem DPS pod Stamine.

3. Tak jak kolega wyżej napisał. Żeby móc wystawiać itemy na sprzedaż musisz dołączyć do jakiejś gildii zajmującej się handlem:)