Cześć mam kilka pytań odnośnie gry, ponieważ chciałbym zacząć grać w PoE chcem uzyskać kilka porad bo jestem nowy w tej grze. Mógłby ktoś napisać mi kim najlepiej zacząć gre i kilka porad odnośnie rozbudowy tej postaci ? Oraz chciałbym również uzyskać jakieś wskazówki dotyczące samej rozgrywki by nie popełnić jakiś elementarnych błedów.
Początki Gry
Największą podstawą gry w path of exile jest znalezienie sobie buildu, nawet nie myśl że sam dasz radę zrobić taki sam, drzewko rozwoju postaci w poe jest bardzo skomplikowane, a nowy gracz nie ma pojęcia na co zwracać uwagę w późniejszej grze.
Najłatwiejszy start masz templariuszem i łuczniczką, oczywiście zagranie innymi postaciami to żadna trudność.
Staraj się na początku gry z nikim nie handlować i zbieraj wszystkie orby, kamyki i wszystko co ma inny kolor niż biały i niebieski. Zwracaj uwagę na sockety w wydropionych rzeczach, jak znajdziesz item z 6 socketami to sprzedaj go u npc. albo schowaj do depo jeżeli myślisz że jest coś wart.
Ja na Twoim miejscu poczekałbym ze dwa tygodnie z rozpoczynaniem gry bo startują nowe ligi, a nowe ligi to lepsza zabawa i świeża ekonomia, no chyba że chcesz męczyć się na standardowej lidze gdzie ekonomia jest zepsuta.
1. Chyba ATM Critical build - jaki chcesz.
2. Jeśli sam robisz sobie build - min 170% HP z drzewka.
3. Crita musisz mieć min 50% ( licząc bronie) by grało się konfortowo
4. Podobno najlepiej zacząć TEMPLAREM - ale wtedy o cricie możesz zapomnieć.
5. Wg mnie najłatwiej zacząc shadowem - szybki dostęp do cryta / acrobatyki.
6. Nie kupuj teraz chaos orbow - są usless. Nie handluj swoimi Orbami.
7. Graj na rampage albo poczekaj 7 dni do końca sezonu ( przez 7 dni ogarniesz podstawy przynajmniej)
8. Nie dołączaj do Polskiej gildii.
9. Pamiętaj że gra zaczyna się od 60 lvl - nie zniechącaj się.
10. Boxy można craftować ( znajdziesz je po drodze) używając transmutation orb i alternation orb- znajdź duże rarity bądź coś fajnego i dopiero otwieraj.