Początki w Docie

Witam. Od pewnego czasu pogrywam sobie ze znajomymi w Dotę 2 (45 godzin na steamie) i mam kilka pytań. Wcześniej grałem ponad 3 lata w LoLa, także w temacie MOBA nie jestem zielony, jednak interesuje mnie, czy można w Docie zrobić następujące rzeczy :

- zmniejszyć HUD,

- przestawić minimapę,

- włączyć jakoś zasięg skilli,

- zrobić skróty klawiszowe podobnie do LoLa (wiem, że jest tego więcej, ale jestem przyzwyczajony i ciężko mi się gra)

- zlockować kamerę,

- przenosić kamerę na bohatera jednym przyciskiem (jak spacja w lolu)

1.Hudu nie zmniejszysz (każdy gracz ma taki sam rozmiar hudu)
2.Minimape można przestawić (albo w pocjach albo komendą)
3.Kiedyś można było włączyć zasieg na dowolny skill,item na stałe jednak wyłączyli tą komendę bo była uznawana za oszustwo. Zasięg skili zobaczysz po najechaniu na ikonke skilla
4.W opcjach masz takie duże kwadraty, tam zmieniasz sobie bindy i rodzaj castowania
5.Co do lockowania kamery nie polecam. Nawet nie wiem czy da rade zablokowac.



Dzięki.

Zasięg skilli da się włączyć w autoconfingu, poszukaj w google gdzieś na pewno znajdziesz.

Mogę się podzielić configiem, mam tam włączony zasięg skilli, blokowanie kamery na spacji, paski z hp są pokreskowane (co 100 hp jest pasek), możliwość dobijania własnych potworków z PPM i na strzałkach ss'y. http://pastebin.com/XD6vQv9D

Steam > steamapps > common > dota 2 beta > dota > cfg (czy jakoś tak), tworzysz tu autoexec.cfg i wklejasz do niego to co podałem powyżej.

Witam. Od pewnego czasu pogrywam sobie ze znajomymi w Dotę 2 (45 godzin na steamie) i mam kilka pytań. Wcześniej grałem ponad 3 lata w LoLa, także w temacie MOBA nie jestem zielony, jednak interesuje mnie, czy można w Docie zrobić następujące rzeczy :

- zmniejszyć HUD,

- przestawić minimapę,

- włączyć jakoś zasięg skilli,

- zrobić skróty klawiszowe podobnie do LoLa (wiem, że jest tego więcej, ale jestem przyzwyczajony i ciężko mi się gra)

- zlockować kamerę,