Laruk :
Nie znam się za bardzo na wiedźmach, ale spróbuje...
Do usunięcia :
- Mana Gain on Killing blow/Soul Siphon -> nie wiem jak działa mechanika tych pasywów, ale jeśli ostateczne uderzenie musi być wykonane samodzielnie to jest to bez sensu. Zresztą przy pomocy Mana Leech i jakichś obszarowych umiejętności zbierzesz więcej many... nawet jeśli, to ze względu na duże ilości ESa nie będziesz nosić dużo potków do życia,
- Pasywki do ESa blisko środka, nie wszystkie... ale blisko startowej pozycji masz punkty do skracania opóźnienia i +ES większej wartości. ES regeneruje się normalnie dopiero po 6 sekundach od ostatniego uderzenia, w przypadku niektórych mobów, nie wiem czy sobie poradzisz z uciekaniem (Ancient Pyramid,Ship Graveyard's Cave)
- + Spectre Minions -> Spectre możesz przyzwać tylko z nieżywego stwora i ma jeszcze pogorszone staty w porównaniu do swojego żywego odpowiednika...
Do Dodania:
- Necromancer Aegis -> Może trochę dodać mocy do twoich potworków
- Pyromaniac -> Dużą częścią ataków ognistych jest spalanie...
- Hex Master -> dziwny pomysł, ale możliwość osłabienia przeciwnika raz a dobrze to dobra propozycja dla nekromanty, któremu może brakować trochę mocy by przebić się przez tarczę przeciwnika,
- Whispers of Doom -> opcjonalnie...
- Chaos Innoculation -> Puncture,Viper Strike,Chaos dmg, te czary lubią się przebijać przez ES chyba że ma się Chaos, a że nie jest to postać która leci pierwsza na przeciwnika to w późniejszej grze można zaryzykować.
Teraz jak tak patrzę na drzewko wiedźmy to trochę ciężko żeby uzbierać mocy do czarów, jeśli się nie wejdzie blisko drzewka Shadowa lub Templara.
Skille :
- Elemental Weakness/Vulnerability
- FireStorm/FireBall
- Raise Zombie + Raise Skeletons (podstawowym będą raczej szkielety)
- Discipline/Clarity/Wrath/Haste (aury)