PoE pytanie

Wytłumaczcie mi coś.
Mam build pod Maraudera, tam piszę żebym skillgemy levelował na konkretny level. Dodam cytat poniżej.
I wytłumaczcie mi - jaki to ma w ogóle sens? Dla mnie to idiotyzm hamować rozwój skilla na konkretnym lvl, przecież im silniejszy tym chyba lepiej, nie?

Primary Damage setup:

- Flame Totem, Faster Casting, Fire Penetration, Controlled Destruction, Faster Projectiles and Iron Will.

Defensive Setup 1:

- Cast When Damage Taken (lvl 9), Immortal Call (lvl 11), Molten Shell (lvl 14) and Increased Duration (max lvl)

Note: If you use Tawhoa, Forest Strength instead of Ramako, Sun's Light I'd suggest taking out Molten shell and adding in Enduring Cry (you need to manually cast this though)

Defensive Setup 2:

- Cast When Damage Taken (lvl 4), Arctic Breath (lvl 7), Greater Multiple Projectiles (max level) & Chain (max level)

Defensive Setup 3:

- Cast When Damage Taken (lvl 4), Temporal Chains (lvl 7), Flame Golem (lvl 6) & Summon Skeletons (lvl 10)

Mobility & Curse

- Flame Dash, Flammability & Faster Casting.

Defence & Utility

- Vaal Haste, Increased Duration & Arctic Armor.

Note: Arctic Armor should not be linked with Increased duration as that will increase the amount of life it reserves to run.

Możesz wrzucić link do tego setup'u? Bo może jest to jakoś wyciągnięte z kontekstu i w opisie coś się znajdzie na ten temat?

Cwdt działa tak, że triggeruje od podanej ilości dmg otrzymanej, im większy lvl tym więcej obrażeń musisz dostać żeby samo się użyło. Więc najlepiej uzywać cwdt z mniejszym lvlem i mniejszymi lvlami połączonymi do tego gema bo wtedy częśćiej będzie się używał. Jest różnica między otrzymaniem 1000 dmg a 2000 dmg

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1050038

Jest to po prostu "Deff" i jest to dany na taki poziom by nie pobierało ci many za dużo oraz prog skila jezeli chodzi o potrzebny dmg, a więcej nie trzeba wszystko jest ok i jeżeli chodzi o te gemy to według koxów jest to jedyny slyszny lvl.

Cast When Damage Taken działa tak:

  • Wraz z określoną liczbą dmg automatycznie rzucasz jeden spell (ważne - spell, nie skill) połączony z nim. Im wyższy poziom gemu, tym więcej dmg musisz otrzymać.
  • Jeśli z CWDT jest połączone wiele spelli, to są one rzucane cyklicznie - raz jeden, raz drugi, jako że użycia każdego z gemów CWDT są na cooldownie.
  • Spelle "wystrzelone" przez CWDT kosztują 0 many i są rzucane natychmiast.
  • Maksymalny level połączonego spella nie może przekroczyć poziomu wymaganego przez CWDT.
  • Jako, że support gemy nie są połączone bezpośrednio z CWDT i nie modyfikują wymaganego poziomu spelli, można je levelować na maksymalny możliwy poziom.

A po co jest każdy z tych gemów i użyte tak wiele CWDT? Przeanalizujmy:

  • CWDT + Immortal Call + Molten Shell + Increased Duration: typowy defensywny setup dla buildów opartych na HP. Immortal Call zapewnia tymczasowe 100% odporności na fizyczne obrażenia (obrażenia od żywiołów i chaos WCIĄŻ mogą Cię zabić), natomiast Molten Shell zapewnia dodatkowy pancerz. Robi też booom jak przyjmie daną ilość dmg, ale - jako, że to build na totemy - boom to nie zadaje jakiegokolwiek dmg. Increased Duration zwiększa czas trwania obydwu, co jest ważne zwłaszcza w przypadku Immortal Call jako, że dawana przez niego odporność trwa bardzo krótko.
  • CWDT + Arctic Breath + GMP + Chain - kolejna typowa defensywa, Arctic Breach nie zadaje w tym przypadku jakiegokolwiek dmg, ale pozwala chwilowo zamrozić ziemię przed postacią. GMP i Chain zapewniają bullet hell, dzięki któremu więcej ziemi zostanie zamrożone. Przeciwnicy na zamrożonej ziemi poruszają się i atakują znacznie wolniej.
  • CWDT + Temporal Chains + Flame Golem + Summon Skeletons - kiedy otrzymujesz dmg rzucasz klątwę, która spowalnia przeciwników, a w następnych castach cyklicznie też przywołujesz flame golema i szkielety. Flame golem zapewnia dodatkowe obrażenia, natomiast szkielety są niezłe aby zdekoncentrować przeciwników.

Wytłumaczcie mi coś.
Mam build pod Maraudera, tam piszę żebym skillgemy levelował na konkretny level. Dodam cytat poniżej.
I wytłumaczcie mi - jaki to ma w ogóle sens? Dla mnie to idiotyzm hamować rozwój skilla na konkretnym lvl, przecież im silniejszy tym chyba lepiej, nie?

Primary Damage setup:

- Flame Totem, Faster Casting, Fire Penetration, Controlled Destruction, Faster Projectiles and Iron Will.

Defensive Setup 1:

- Cast When Damage Taken (lvl 9), Immortal Call (lvl 11), Molten Shell (lvl 14) and Increased Duration (max lvl)

Note: If you use Tawhoa, Forest Strength instead of Ramako, Sun's Light I'd suggest taking out Molten shell and adding in Enduring Cry (you need to manually cast this though)

Defensive Setup 2:

- Cast When Damage Taken (lvl 4), Arctic Breath (lvl 7), Greater Multiple Projectiles (max level) & Chain (max level)

Defensive Setup 3:

- Cast When Damage Taken (lvl 4), Temporal Chains (lvl 7), Flame Golem (lvl 6) & Summon Skeletons (lvl 10)

Mobility & Curse

- Flame Dash, Flammability & Faster Casting.

Defence & Utility

- Vaal Haste, Increased Duration & Arctic Armor.

Note: Arctic Armor should not be linked with Increased duration as that will increase the amount of life it reserves to run.