PoE -> Ranger

Witam, zaczynam właśnie grę na X-klocku, niestety jestem totalnie zielony w tej grze, zdecydowałem się grać Rangerem, ponieważ po prostu lubię postacie typu łucznicy, problem w tym że nie wiem jaki build wybrać dla nooba, zależy mi aby build był tani, i dał mi możliwość gry solo, nie zamierzam grać w PT, drugą istotną sprawą są buildy na oficjalnym forum gry, znalazłem kilka, ale 90% tych buildów posiada gemy napisane skrótami, co powoduje że nie wiem o jaki konkretnie gem chodzi, proszę o pomoc, jeśli jest jakiś build napisany po polsku to już by było idealnie, proszę o w miarę szybką pomoc, chcę już zacząć grę. =3

W poe klasa postaci zmienia praktycznie tylko początek w drzewku i nagrody za questy. Polecam popatrzeć buildy na oficjalnym forum. Znajdź jakiś z wyrazem cheap czy budget i pooglądaj czy ci się podoba.

Na samego rangera polecałbym standardowo tornado shot do cleara i barrage na bosy. A co do gemów. Jak wpiszesz skrót z dopiskiem poe w google to ci wyskoczy, wystarczy poszukać.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1041989

Tutaj jest wszystko w miarę wytłumaczone i build całkiem nieźle się sprawdza u nowych graczy.

https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1837182/page/1

Najlepszy bulid dla Rangera, co prawda nie biegasz tu z łukiem tylko z pazurami i naparzasz z bliska, ale build jest mega budżetowy (na full eq jakiejś 50 chaosów co jest bardzo ładnym wynikiem) i zadaje mega duże obrażenia.