Pójdzie Gw 2?

Witam nie znam się za bardzo na sprzęcie, I pytam was czy pójdzie mi Gw 2?

Win 7

Proc: i3 3240

Ram 4GB

Karta GeForce 9600 Gt (512)

Internet 80mb/s

z góry bardzo wam dziękuję. :)

ja mam lapka z słabszym prockiem od ciebie ale mam mocniejsza grafe i mam na minimalnych

dla ciebie na plus bo akurat GW2 pożera procka a nie karte graficzną tak więc na minimalnych na pewno ci poleci z lekkimi przycinkami

ja gralem na trialu na 8800gts 512 intel e5300 i 4bg ramu mialem z 60 fps na srednich dobzre sie gralo grafa nie gryzla w oko i byla plynnosc

60 fps to tylko podczas jak zaledwie kilka osób było wokół ciebie... Nie będę już wspominał o WvW albo Lion's Arch

60 fps to tylko podczas jak zaledwie kilka osób było wokół ciebie... Nie będę już wspominał o WvW albo Lion's Arch

Czyli według Ciebie nie Pójdzie?

Ja wbiłem max lvl bez problemów na 1gb ram, geforce 8600 256mb i proc 2x2,2ghz, zero lagów na średnich.

#edit

Ale na eventach gdzie latało po 20-30 osób był już lekki pokaz slajdów :D ale rade dawałem

Czyli według Ciebie nie Pójdzie?

Windows® Minimum System Requirements

• Windows® XP Service Pack 2 or better
  • Intel® Core 2 Duo 2.0 GHz, Core i3 OR AMD Athlon 64 X2, or better
  • 2 GB RAM
  • NVIDIA® GeForce® 7800, ATI X1800, Intel HD 3000, or better (256 MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
  • 25 GB available HDD space
  • Broadband Internet connection
  • Keyboard and mouse

Pójść powinno, ale nie wiem jak ci fps będą skakać w zależności od miejsca w którym przebywasz. Najlepiej to od kogoś pożyczyć i sprawdzić (ukraść i tak nie ukradniesz bez cd-key). :P

Gra bedzie dzialac. Jak beda sciny, to zmieniasz ustawienia na minimalne, a jak znajdziesz sie gdzies dalej od najwiekszych skupisk ludzi, to wydaje mi sie, ze gra bedzie komfortowo latac na srednich detalach. Chyba nic wiecej w tym temacie sie nie urodzi, dlatego zamykam.

Witam nie znam się za bardzo na sprzęcie, I pytam was czy pójdzie mi Gw 2?

Win 7

Proc: i3 3240