Pomoc dla początkującego

Cześć, ostatnio zacząłem grać w GW2, robiłem wszystko według poleceń itp, dobiłem 13 lvl, rasa człowiek, wojownik i teraz nie mam żadnych questów, znaczniki pokazują tylko jakieś miejsca do odkrycia, bez sensu jest bieganie po tym mieście. Wiem, że problem jest śmieszny ale nie mam doświadczenia z MMORPG, więc proszę o rade.

Od początku... w GW2 nie ma takich questów jak w innych mmorpg, czyli idz do npc, weź quest, zabij 10 mobków i oddaj questa u npc. W tej grze questami są takie serduszka na mapach, skoro zacząłeś grać ludziem, to zaczynasz przygodę w Queensdale i robisz wszystkie serduszka jednocześnie najlepiej odkrywając całą mapkę.

Po prostu odkrywasz mapkę jednocześnie robiąc questy, i tzw. eventy, czyli miejsca w których pojawiają się takie pomarańczowe strefy, jak znajdziesz takie coś to lecisz tam, bijesz mobki i za to dostajesz expa, nagrody itp. Chętnie pomogę tutaj na priv, albo w grze: nick : slam .6924, btw... jeśli faktycznie zaczynasz przygodę z mmorpg, to wybrałeś raczej trudniejszy tytuł na początek...ale wszystko można ogarnąć ;)

Generalnie expa dostajesz tutaj za wszystko, od bicia mobków, robienie serduszek, odkrywanie mapy, po oczywiście główną kampanię ( zielone gwiazdki na mapce ) czy nawet podnoszenie ludzi ;)

Właśnie robiłem tak jak mówisz, robiłem te serduszka i pomarańczowe eventy a po 10 lvl kazało mi iść do takich zielonych instancji, które oczywiście zrobiłem i po tym nie mam żadnych wskaźników do questów. Czyli mówisz, że teraz należy pobiegać po innych rejonach?

Tak, idź do kolejnego zone odpowiadającego twojemu aktualnemu poziomowi i tam rób serduszka kolejne. Jako, że w GW2 jest skalowanie levelów w dół, to warto też poexpić na lokacjach startowych pozostałych ras, nic na tym nie stracisz (expisz tam tak samo jak na zone z twoim aktualnym levelem) a zyskasz od razu odkrywanie map, które przyda ci się potem.