Pomoc przy wybraniu telefonu!

Siemka. jestem trochę zielony w tych sprawach, a widziałem posty gdzie dobrze doradzaliście. Mam do dyspozycji kwotę 500 zł. Chciałbym abyście podali jakiś telefon z ekranem 4 lub więcej cali. Z dobrym prockiem, który nie padnie jak włącze jakąś gre.

Zastanawiam się nad :

Xperia J

A i telefon najlepiej jakby był od Samsunga, HTC oraz Xperia na Adndroidzie :)

Z góry dzięki

Xperia J to kupa nie brać tego !! Kolega miał to się zawieszało i przycinało jedyne co było db to ekran :)

Ja polecam coś z Samsungów np. Samsung Trend czy jakoś tak ponad 500 chyba coś około 550?? Do 500 zł kupisz jeszcze zostanie. Zobacz na MGSM na opinie itp :)

poszukaj Lenovo A820 na allegro, sprzętowo nie ma co porównywać, lenovo 4 rdzenie, xperia 1, większe taktowanie procka- lenovo, większy wyświetlacz z lepszą rozdzielczością i matrycą IPS też na korzyść Lenovo, 2 razy więcej pamięci ram- Lenovo

TYLKO, jak znajdziesz to wypytaj ostro o telefon, czy ma wgranego PL androida czy z systemem wszytko OK, bo można zakupić bez systemu i będziesz musiał sam wgrywać, co wymaga trochę wiedzy, albo kupisz i będą chińskie znaczki na wyświetlaczu, znaczy się system z językiem chińskim i nie będzie można zmienić na żaden inny co też wiąże się z samodzielnym wgrywaniem systemu

z tego co widzę sporo jest ofert Lenovo A820 od "super sprzedawców" z wgranym menu w języku PL i gwarancją roczną

W podobnej cenie masz też Kruger & Matz który też ma niezłe wnętrzności.

4 x 1.2 GHz, 1GB Ram, 4,5 cala wyświetlacz

Xperia J fajnie wygląda ale nie jest potężna. Mogę powiedzieć że np. GTA III i Vice City działają bez ścin, ale taki Real Racing 3... nie da się grać.
Teraz w kwocie 500 zł znajdziesz silniejsze smartfony. Popatrz na Ace 2.

[uP] Napisałem 4 cale lub wyżej Ace 2 ma 3.7 cala

Proszę podawajcie jakieś przykłady bo nie wiem czy go kupić czy nie !!

Co sądzicie na temat HTC SENSATION XE ?