Pomoc w grze :)

Witam, jestem zapalonym graczem lol-a, gram od 2 lat, może nie jest to dużo ale sporo o nim wiem, jednak chyba czas już odłożyć go do pudła ze starymi zabawkami, i tak... Znaleść jego następce, i oto i on(a) Dota2... Jednak, jak się spodziewałem, to nie to samo co lol, i nie jest on(a) łatwiejszy(a), więc chciałbym prosić o pomoc (jakiegoś dobrego samarytanina). Mam na myśli pomoc w grze, przez skype, taką naukę... Oczywiście możecie mi podpowiedzieć abym oglądał, spot-live, albo tutoriale... Ale co innego jest jak się, a jak się ogląda, jeżeli znalazłby ktoś chodź, kszte dobra w swoim sercu, prosze o wiadomość, na prv... Jeżeli chodzi o mnie, to używam do komunikacji głosowej tylko skype :)

Dziękuje :) pozdrawiam, Issack.

Prawda jest że sama teoria w żaden sposób nie zastąpi Ci ogrania danej roli/postaci itp.

O ile doświadczenie z Lola może być przydatne jeśli idzie o podstawy, to już w samej rozgrywce istnieje o wiele, wiele więcej różnic niż można by sobie pomyśleć za pierwszym razem.

Na forum leży prawie skończony (wiem, od miesiąc ponad nieruszany, nie moja wina, nie moja wina) mini guide mojego autorstwa, poczytaj sobie to i graj...

Wybierz kilku herosów, ograj ich do bólu (w początkowych fazach gry raczej czymś takim jak counterpickowanie czy smart team composition przejmować się nie musisz) i wybieraj kolejnych.

Za jakiś tydzień, dwa będę miał czasu nieco żeby coś pograć, stworze nowe konto i możemy coś podziałać - na moim głównym obecnie trwa intensywne trenowanie ;)