Pomoc w znalezieniu TV

Witam was .. Planuje zakupić TV i chciałbym się dowiedzieć na co mam zwracać uwagę przy zakupie.

Oczywiście także mam małe wymogi które musi mniej wiecej spełniać

Widi - z tego względu że mam laptopa z tą możliwością i nie bedzie trzeba cały czas kabli podlączać

Z firmy Sony gdyż planuje zakupić PS3 lub PS4

Z opcją 3D

Wifi - wiadomo (chyba ujż wszystkie nowe TV mają)

USB - tak by odtwarzały najistotniejsze formaty typu filmy, muzykę oraz zdjęcia.

Cale 40/42 - nie większy

Koloru czarnego oraz z podstawką na ściane.

kamerką bym nie pogardził lecz szczerze to jest ona nie konieczna

Powyżej wymogi mogą być troszkę wygórowane lecz uważam że cena tż jest dość spora jak na tv. Chciałbym usłyszeć od was wasze opinie oraz co najważniejsze propozycje gdyż chciałbym jak najszybciej zakupić już ten telewizor

.

Cena około 3000 zł do max 4000 zł

Aaaa i mozliwość zakupy na RATY 0%. co jest bardzo istotne dla mnie

Proszę o pomoc bo jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o Telewizory, I nie wiem czy wybrać te Led-owe czy LCD itp.

--------------------------------------

Temat można zamknąc ... wybrałem już telewizor. Jest nim Sony KDL-42W905A i wychodzi poza cene którą podałem. Chyba że jeszcze coś napiszecie do jutra gdyż planuje dopiero jutro zamówić/zakupić. Wpadł mi w oko gdy porównywałem 2 telewizory i była duża różnica kolorów, czarny kolor był prześliczny. Widziałem także telewizory z serii 4K lecz niestety ceny powyżej 13 000 000 zł ale obraz przepiękny... takie prawdziwy :) gdybyym miał troszkę wiecej gotówki napewno bym zakupił jakiś z tej serii