Pomoc z nauką C#

Otóż zaczynam robić grę w UnityEngine3d PRO (30 dniówka) :) I z tego co wyczytałem na forach, najlepszym językiem by ją oskryptować był by C# Tylko niema to jak ktoś na "żywo" tego uczy, a nie ciągnie się suchego tekstu z tych niby kursów :) Więc jeśli ktoś byłby takim dobrodziejem co zna dobrze ten język i potrafiłby kogoś go nauczyć to proszę niech mnie zaprosi na skype : xardas1335

P.S. Nie pisałbym tego tutaj gdyby nie 2 rzeczy :P

1. To jest forum o grach więc...

2.Nigdzie nie mogę znaleźć "żyjącego"polskiego forum :(

To jak pomożecie?

A i jeszcze tych co mnie nauczą tego języka będę wymieniał jako pomocników w moich grach:)

Jak nigdy nie robiłeś nic związanego z programowaniem, to bez sensu jest rzucać się od razu na głęboką wodę (uprzejmie informuję, że nie znam się na UnityEngine i nie wiem jak duże są tam wymagane umiejętności, sam uczę się właśnie pisać za pomocą Monogame).

Programuję akurat w C# i na początek proponowałbym poczytać od początku o składnii, klasach itd. i napisać parę aplikacji konsolowych, potem kilka(-naście) w Windows Forms żeby zobaczyć, z czym to się je. Nie jestem jakiś koks i nie specjalnie (jeszcze) umiem tłumaczyć programowanie, ale pomóc w tworzeniu mogłby, sam myślę o zrobieniu czegoś w jak wspominałem wcześniej Monogame (coś jakby biblioteka do C# z róznymi fajnymi rzeczami do gier).
Możesz napisać 3939460 (na skype nie chce mi się wchodzić na ogół, po napisaniu mogę wejść).
Pozdro

takie pytanie, programowal juz w jakims jezyku? jezeli tak no z c# problemu nie bedzie mial. napisz do mnie na gadu to moge ci wyslac instrukcje do labopraorium jakie na studiach mialem

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=unity+engine+3d+tutorial+c%23

Jeśli nie masz zbyt dużego doświadczenia w programowaniu, to poleciłbym ci najpierw naukę Python'a i tworzenie gier w PyGame, a potem w PyOgre, PySoy lub Panda 3D (wszystko darmowe).