Populacja EU vs PL

Dobra, proste pytanie: jaka jest populacja na serwerze EU, a jaka na PL? Bo nie mam w co grać, to postanowiłem, że wrócę do Allodsów. Tylko z tego co się orientuję PL wymierało (prócz stałych gildii), niestety nie wiem jak jest na EU. Chodzi mi zwłaszcza o nisko lub średnio lvlowe mapy, bo wykokszone postacie na środku miasta mnie nie interesują. Jeśli ta gra zarówno na PL, jak i na EU świeci pustkami - próbuję Aiona.

Aha, no i jak z Item Shopem?

Hello,no ja powiem ,że populacja na serwerze Allods PL zdecydowanie rośnie.Gram od dwuch miesięcy i widze,że doszło sporo graczy w ostatnich tygodniach ,naprawde jest coraz lepiej.Nawet patrząc na ludzi z mojej gildii w ciągu ostatniego miesiaca dołączyło do nas sporo osób i widze ,że twardo grają dalej.Na początku wakacji to faktycznie była "stypa" chwilami ale wiadomo lato , wakacje.Także ,nie jest żle ,rozkręca sie server. Jeśli chodzi o Aiona grałem wcześniej , do pewnego momentu nawet dobra zabawa ale znudziło sie jakoś [dobiłem do 35 lvl].W Allodsa gram dłużej i sie wkręca dalej .Moim zdaniem w kwesti poziomu grywalności podobne gry ,chociaż Allods wydaje mi się bardziej rozbudowany,więcej opcji zabawy w end game.

WHAAAAAAT? Człowieku, chyba jednak grasz na EU, a nie na PL, bo tam liczba graczy cały czas maleje, z dnia na dzień... Już nie mówię tutaj o własnych spostrzeżeniach, bo sam gram, i chyba przestanę, wystarczy popatrzeć na status servera. Graj lepiej w Aiona, bo i gra jest o wiele lepsza, i jest o wiele więcej graczy.