Porady dla początkującego

Witam wczoraj wkońcu dostałem keya do ukochane Hearthstone! :) póki co jestem zielony moglibyście dać może jakieś rady na początek wady i zalety postaci i jak skladać dobre decki.

Ja tak samo : P Kluczyk dziś zobaczyłem, przypadkowo wchodząc na starego maila ... z 12 grudnia ; P

Muszę to napisać. Ja też dostałem kluczyk 12 grudnia :) I need advices too.

też nie pogardzę poradą (czy tylko według mnie wojownik jest mocny bynajmniej na starcie?)

TAK

Grajcie Rexxarem, uzywajcie seretow i upewnijcie sie, ze wiekszosc waszych stworkiw to bestie. Moze zwyczajnie nie mam skilla (gram 2 dni) ale jeszcze z nikim nie mialem takich problemow jak z nim.

Ja dostałem klucz ale coś nie działa ;-:

da radę taki deck na początek?

Albo Wariant 2

IMHO, tym deckiem ograsz mało rozgarniętego szympansa,a to i tak tylko przy dobrej ręce na starcie. Misz-masz totalny bez ładu i składu.

Po pierwsze, brak podstawowych kart dla low-budget huntera - Tropienie i Wygłodniały Sęp - brak "dociągu kart", brak działającej talii

Po drugie, multum kart-zapychaczy - Berzerker, Golem, Gorzelnik, które ani nie są bestiami, ani nic ciekawego nie wnoszą

Po trzecie, gdzie Houndmaster (tj. worgen dający bestii +2/+2 Taunt), jedna z podstawek taniego huntera, gdzie Nosorożec, gdzie Kill Command?

Obecnie działający hunter to albo full beast deck - czego u ciebie nie ma, bo bestii tutaj jak na lekarstwo, albo secret-controll deck, a nie kilka stworów, jeden sekret i wielka ruletka.

Tutaj masz bardzo tani (do 200 dustów) deck, praktycznie podobnym grałem podczas mojej wędrówki w górę rankingu

115.png

Do tego drugi tygrys i explosive trapy / release the hounds.

Lub coś w podobie.

Byleby z głową

Mógłby mi ktoś poddać jakiś dobry build dla zielonego Czarnoksiężnika? Byłbym wdzięczny.

www.hearthhead.com decks->klasa->basic (podstawowe decki na wszystkie klasy, mozna je ulozyc po wbiciu 10 lvla dana klasa)

Otoz moimi podstawowymi radami sa: