Postać do LoL

Witam!

Jestem początkujący w League of Legends i chciałbym was zapytać którą postacią się dobrze gra początkującemu. Przy okazji prosiłbym o jakieś porady lub strategie, chciałem zaznaczyć że chodzi mi bardziej o jakiegoś bohatera walczącego z bliska o dużej sile ataku. Na początek przypadł mi do gustu Garen ale nie wiem czy są jacyś lepsi od niego i kim grać więc proszę o porady ;)

http://leagueoflegends.pl/forum/showthread.php?tid=4173

no właśnie

warn_ico.png
Regulamin forum 2.3. - Cree

Garen to nawet niezła postać. Jego skille nic nie kosztują, ani many, ani hp, więc można ich używać do woli. Można go robić zarówno na tanka jak i na postać do zadawania obrażeń. osobiście jednak uważam ze na start lepszy byłby Xin Zhao ( tak to się pisało?? xD). Posiada skille pod speed attack, ma slowa ( spowolnienie), i podrzucenie do góry co również spowalnia wroga na około 1sec. Także porządny attack speed + duży dmg. + Xin Zhao = rzeźnia totalna xD

xin jest OP na low lvlach, takie moje zdanie ; )

Ja polecam Master YI (dps).Kosztuje 450 ip.Na low lvl'ach jak i na wyższych,przy dobrych itemach(crytycal,life steal)będziesz miał wysokie staty,jeśli ogarniesz go.

Ja polecam Master YI (dps).Kosztuje 450 ip.Na low lvl'ach jak i na wyższych,przy dobrych itemach(crytycal,life steal)będziesz miał wysokie staty,jeśli ogarniesz go.

ogarniesz go ? przeciez to jest najlatwiejszy champ w grze, grajac nim nawet mozgu nie trzeba uzywac.

ogarniesz go ? przeciez to jest najlatwiejszy champ w grze, grajac nim nawet mozgu nie trzeba uzywac.

Nawet nie dotykając myszki :D.

Polecam później pantheona :)

Świetna postać i nie trudno nią ogarnąć ;]

Ale na poczatek to oczywiscie Yi i Ashe (ashe supportujesz strzelajac z daleka a yi to robisz z przeciwnikiem co chcesz xD)

Katarine pro;)

#katarine pada jak mucha xd leje ja kazda postacia a ona nigdy mnie

Btw. Slyszalem ze janna wymiata ale nie mialem okazji sprobowac :<

@up: co do katariny...