Witam kiedyś pamiętam do cabala było pełno stronek z różnymi poradnikami itp..a teraz nic nie mogę znaleźć możecie polecić jakiś build do FA ?
Poszukuje buildu
http://guidebase.blogspot.nl/p/cabal-archer-guide-2013.html łap co prawda po angielsku ale powinieneś dać radę.
mam jeszcze jedno pytanie bo jestem nowy w tej grze mam range regular i według tego powinienem mieć wykupione już np 10 skilli a slotów mam na 5..czy po prostu w dalszej grze będę miał ich coraz więcej ?
do level gap'a masz mieć to:
Repulsive Armor lvl20
Eagle Eye lvl20 (only by lvl140+)
Mana Condense lvl20
Vital Force lvl20
Greater Heal lvl20
Mass Heal lvl20
Art of Healing lvl20
Art of Sniping lvl20
Thrusting Arrow lvl20
Curse Remove lvl18
Offensive bless (Party buff) lvl 20
Vital Bless lvl9 (only by lvl140+)
Precision lvl20 (if u dont combo and u just spam skills)
Sharpness lvl20 (if u wanna play more support)
Lower Defense lvl20
Blind lvl20 (if u wanna help with bosses)
Critical Shot lvl20
Shadow Shot lvl20
Gravity Distortion lvl9
Shooting Star lvl20
Sonic Shooter (lvl 20)
Fire, Terra and Aqua Lance lvl-20 (lvl 20)
zreszta kolega ci wyzej podał co i jak
z tego co wiem to w cabalu byly zmiany w skillach, i teraz kazdy uzywany skill oplaca sie miec na 20, bo cd sie nei zmeinia, a dmg rosnie+ wiele buffow jest teraz pasywkami + skillpointy z sworda i magica sa zsumowane, wiec nie powinno na nic zabraknac, stad tez wniosek taki, ze skill z ktrych bijesz dajesz na 20, buffy tez, reszte zostawiasz na 1, chyba ze ci starczy skillpointow, a build str i dex pod armor, bron, a reszte w int.
A macie jakis dobry build dla FB bo z tego co patrzylem wszystkie sa stare ?
to samo co powyzej staty pod set, reszta w str/dex ( str daje troche wiecej ataku i att rate, dex daje do wszstkich statow), a skille to z gm,comp,trans na maxa + buffy i debuffy ( na pewno ten na crit resist, i obnizenie levela na maxa, a reszta wg uznania( punktow powinno ci starczyc, gdyz teraz skille sa polaczone))