Poszukuje Legionu

Ohayo~ Jak w temacie poszukuje legionu jestem nowy w grze. Mam Sprawny mikrofon więc ts3 może być ale nie musi :D Wymagań specjalnych nie mam. Chce tylko ogarniętych ludzi z którymi można normalnie pogadać i pośmiać się :D

Gram na Polskim serwerze

Nick: Gray (Uwielbiam Anime Fairy Tail :3)

Rasa: elyos

Klasa: Gunner

Aktualnie mam 6 lvl zaraz 7 dzisiaj planuje dobić do 11-12 :3

Podpinam się.

Gram na polskim serwerze.

Nazywam się lexter.

Rasa asmodianie

Gram gunnerem i mam aktualnie 11lvl ale spokojnie do jutra wbije 20lvl :).

na czacie spamuja non stop , ze rekrutuja a wy tu szukacie...

To ja też się podczepię...

Server: Barus (PL)

Nick: Vinci

Klassa: Gunner

subka: jeszcze nie wiem... ;P

To ja też się podczepię...Server: Barus (PL)Nick: VinciKlassa: Gunnersubka: jeszcze nie wiem... ;P

pomyliles chyba gry bo w Aionie nie ma czegos takiego jak SUBKLASA :)

Może chłopak aiona z metinem pomylił to się zdarza...

To jak mi wytłumaczycie, fakt iż na Aion wiki, są wymienione "Primary classes" oraz "sub-classes"... -.-

Przykład: Scout zamienia się na Assassina lub Rangera, innymi słowy subklasy dla Socuta to Assassin oraz Ranger.

To jak mi wytłumaczycie, fakt iż na Aion wiki, są wymienione "Primary classes" oraz "sub-classes"... -.-Przykład: Scout zamienia się na Assassina lub Rangera, innymi słowy subklasy dla Socuta to Assassin oraz Ranger.

napisales gunner , ktory nie ma sub klasy sam zaprzeczyles temu co napisales ^^

Może nie wiedział, że Gunner nie ma subklasy. :D Gracie jeszcze na Nexusie czy lepiej na polskim serwerze zaczynać? Jak tam ceny GP stoją?

Na allegro od 20 PLN do 30, polskie server moim zdaniem jest DB rozwiązaniem, ludzi jest sporo.

POlski serevr ma 4/5 co do wielkosci populacje serevrow....nexus juz umiera. jak chcecie mzoemy pograc razem - > asmo

A GP ile stoi w kinah?