Potrzebne nowe konto do Aiona

Witajcie,

Nie dziwię się, że Gameforge to najgorsza firma od mmorpg według większości z Was, ale też społeczeństwa, które gra w gry przez nią wydawane...

Ale do rzeczy... założyłem konto do Aiona, ściągnąłem grę i zaczęły się problemy. Po logowaniu na stronie otrzymywałem komunikat, że "Login was denied". To założyłem 2 kolejne konta i na nich to samo to piszę do supporta w sprawie pierwszego.

Od razu dostałem odpowiedź z przeproszeniami i że wyślą maila weryfikacyjnego jakiegos. Po tygodniu walki i pytań o maila, którego nie dostałem, w końcu dziś go otrzymałem:

"

Dear customer

Thank you for your message regarding your account.

We hereby inform you, that your account has been permanently blocked. According to our information your account infringed several points of our Terms & Conditions and therefore we will not reactivate it.

Please note the following excerpt of the Terms & Conditions.

9.3 If a user has been blocked or excluded, he may not log in again without prior consent of Gameforge.

The user is not entitled to claim the waiver of an exclusion, a virtual ban from the house or any other measure.

We thank you for your comprehension.

Please note this decision is final."

Oczywiście wysłałem do supporta pytanie o co k... chodzi jak to jest nowe konto i czy mogą coś jeszcze z tym zrobić... a support co?

"Niestety dalsze wyjaśnienia w tej kwestii nie zostaną udzielone.

Wszystkie informacje związane z zaistniałą sytuacją zostały przedstawione w wiadomości otrzymanej z adresu verify@gamepay.de.

Niestety w tej sytuacji kwestia ta nie podlega dalszej dyskusji i żadne kroki w tej sprawie nie zostaną przedsięwzięte.

Rola supportu ogranicza się jedynie do przekazania tej informacji."

NO KU....

Dlatego proszę, jeśli ktoś może to niech mi napisze czy jest w stanie założyć konto dla mnie to zgadamy się na pw.

Pozdro.

Obawiam się, że jeśli dostałeś bana na IP, to już sobie nie pograsz. Kolega tutaj ma podobny problem i zakładanie konta u znajomego nic nie pomogło niestety ->

No i witaj w wielkim klubie pokrzywdzonych przez GF. Ja na szczęście nie dostałam bana na IP w żadnej z gier od tych trolli, ale pieniądze przez nich straciłam.

Na IP ? A nie możesz go sobie... po prostu zresetowac ? Wziąć Start > Uruchom , wpisać cmd i w oknie konsoli wprowadzić ipconfig /renew ? Myślę że powinno to pomóc.

Mam neo, zmienne ip. No, ale nic, w Aiona grałem kiedyś, chciałem sobie przypomnieć / zobaczyć co się pozmieniało... nie to nie, łaski bez GF... Z taką populacją serv prędko padnie, a nawet jeśli zbanowali ip to nie wiem za co... zupełny bezsens tak jak ta firma... oby ta petycja od graczy TERY zadziałała to będzie już jakiś krok w celu rozwiązania tego szmelcu...

Proponuję amerykańskiego Aiona. Bez GF, bez ograniczeń narzuconych przez nich.

no to jezeli masz zmienne ip to co za problem ???....:X

Racja GF jest beznadziejne, ale z populacją wcale nie jest tak źle, no przynajmniej ja nie odczuwam jakichś strasznych pustek ;)

A jeżeli chodzi o twój problem to również proponuję na NA spróbować -_-

Wiesz co nie mialem takiego problemu ,aczkolwiek jest bardzo dziwny.

IP Blocka raczej dostac nie mogles ,z tego wzgledu ze blokujac pewne IP blokuje nie tylko ciebie ,a innych graczy.

Problem polega na tym ze dostales bana na ID komputera.

Sprobuj napisac do Polskiego supportu ,a nie do angielskiego ,przeciez dostalismy go :)

Wyjasnij sprawe ze to twoja 1 przygoda z Aionem i nigdy wczesniej nie miales konta i jak sprawa wyglada. Mysle ze powinni Cie odbanowac.

Pozdrawiam (Chociaz ja nigdy z GF problemow nie mialem )

Witajcie,

Nie dziwię się, że Gameforge to najgorsza firma od mmorpg według większości z Was, ale też społeczeństwa, które gra w gry przez nią wydawane...

Ale do rzeczy... założyłem konto do Aiona, ściągnąłem grę i zaczęły się problemy. Po logowaniu na stronie otrzymywałem komunikat, że "Login was denied". To założyłem 2 kolejne konta i na nich to samo to piszę do supporta w sprawie pierwszego.

Od razu dostałem odpowiedź z przeproszeniami i że wyślą maila weryfikacyjnego jakiegos. Po tygodniu walki i pytań o maila, którego nie dostałem, w końcu dziś go otrzymałem:

"

Dear customer

Thank you for your message regarding your account.

We hereby inform you, that your account has been permanently blocked. According to our information your account infringed several points of our Terms & Conditions and therefore we will not reactivate it.

Please note the following excerpt of the Terms & Conditions.

9.3 If a user has been blocked or excluded, he may not log in again without prior consent of Gameforge.

The user is not entitled to claim the waiver of an exclusion, a virtual ban from the house or any other measure.

We thank you for your comprehension.

Please note this decision is final."

Oczywiście wysłałem do supporta pytanie o co k... chodzi jak to jest nowe konto i czy mogą coś jeszcze z tym zrobić... a support co?

"Niestety dalsze wyjaśnienia w tej kwestii nie zostaną udzielone.

Wszystkie informacje związane z zaistniałą sytuacją zostały przedstawione w wiadomości otrzymanej z adresu verify@gamepay.de.

Niestety w tej sytuacji kwestia ta nie podlega dalszej dyskusji i żadne kroki w tej sprawie nie zostaną przedsięwzięte.

Rola supportu ogranicza się jedynie do przekazania tej informacji."

NO KU....

Dlatego proszę, jeśli ktoś może to niech mi napisze czy jest w stanie założyć konto dla mnie to zgadamy się na pw.

Pozdro.