Jak w temacie, jestem totalnie zielony jesli chodzi o czesci komputerowe. Moj budżet wynosi 2000-3000 (jestem w stanie dopłacić). W zestawie prosiłbym o uwzglednienie obudowy i monitora. Na overclockingu sie nie znam. Skladam swój pierwszy komputer do gier. Wczesniej posiadalem laptopa ale ten jest stary. Mam nadzieje ze ktoś mi to złoży, wytlumaczy i doradzi
Potrzebny zestaw dla osoby zielonej
w ten przedział cenowy wpasuje Ci się ostatnio zaprezentowany zestaw na morele.tv :
Wybrałes zły czas do kart graficznych. Bo zadnych nie ma lub ceny sa zawyżone o kilkaset złotych.
Jak w temacie, jestem totalnie zielony jesli chodzi o czesci komputerowe. Moj budżet wynosi 2000-3000 (jestem w stanie dopłacić). W zestawie prosiłbym o uwzglednienie obudowy i monitora. Na overclockingu sie nie znam. Skladam swój pierwszy komputer do gier. Wczesniej posiadalem laptopa ale ten jest stary. Mam nadzieje ze ktoś mi to złoży, wytlumaczy i doradzi
W najblizszym czasie nie zlozysz nic sensownego. Dzis w nocy ceny GTX 1050Ti ktory byl w miare sensowny za 650zl poszybowal prawie do kwoty 900zl.
Szczerzę potwierdzam to co mówią przedmówcy, jak zawsze ktoś radzi czekać na lepsze czasy tak teraz chłopie serio lepiej poczekaj bo to aż przykrość te ceny teraz.
Ktoś wie wgl. dlaczego te ceny tak wyrąbały? To tylko u nas? Czy jakiś incydent na skalę światową?
Czy jakaś firma postanowiła śpiewać "GPU są złe, zniszczą Cię!" i ceny poszły w górę?
Wiadomo jednak co mialbym kupić jak ceny spadną? Ile mniej wiecej trzeba czekać na spadek cen?
Szczerzę potwierdzam to co mówią przedmówcy, jak zawsze ktoś radzi czekać na lepsze czasy tak teraz chłopie serio lepiej poczekaj bo to aż przykrość te ceny teraz. Ktoś wie wgl. dlaczego te ceny tak wyrąbały? To tylko u nas? Czy jakiś incydent na skalę światową? Czy jakaś firma postanowiła śpiewać "GPU są złe, zniszczą Cię!" i ceny poszły w górę?
Z tego co wiem to podobno chodzi o koparki bitcoinów
Z tego co wiem to podobno chodzi o koparki bitcoinów