Potrzębuje pomocy z Laptopem

Otóż problem wygląda następująco. 2 miesiące temu kupiłem laptopa na allegro , Acer Aspire 5733 384G32Mnkk , procek i3 m380 ,dysk twardy 500 gb, karta graficzna "podobno 2gb ddr3 , nie znam się na tym , na aukcji tak było" jednak gry bardzo slabo dzialalty , zmienilem system z win7 32 na win 7 64 z nadzieja ze cos sie poprawi.

Teraz pokazuje mi przy karcie graficznej w menadżerze "standardowa karta graficzna VGA",

nie moge zainstalowac zadnych sterownikow,laptop chodzi beznadziejnie,wgl nie wiem czy jest szansa by on kiedykolwiek sluzyl mi do grania wiec prosze o pomoc .

Czy jest jakiś sposób,by ten komputer zaczął właściwie funkcjonować czy mogę porzucić nadzieje i sprzedać go za jakieś grosze.. Kupiłem go za 800 zł , czego cholernie żałuje na ten moment.

pojadę klasykiem ,,laptopy nie są stworzone do grania''. Nic się nie da zrobić bo jest nie do tego.. nawet karty dedykowanej nie posiada. Powtórzę się: Nic się nie da zrobić, bo z pustego nie nalejesz.

• Jesteś pewien? Co prawda problem wynika z mojej niewiedzy na temat jakich kolwiek komputerów,w aukcji było napisane świetny do gier,filmów etc. Niestety sprawdzić miałem to okazje dopiero teraz w wolne i ubolewam.. Miałem nadzieję , że chociaż głupiego cs-go to uciągnie ale jest wręcz niegrywalnie..

Nie masz wgranych sterowników do karty graficznej, zależnie od modelu nvidia albo radeon.

AMD radeon graphic mam na laptopie naklejke,probowalem przeroznych a takze tych co automatycznie znajduja i instaluja sterowniki. Zadne nie dzialaly,jakie sterowniki nie probuje to pisze " Twoj system nie spelnia wymagan dla tego oprogramowania " blabla.. Tak w kółko

Ta naklejka z radeonem to jest wałek. Twój laptop posiada grafikę intela.

http://downloadmirror.intel.com/24345/a08/Intel%20Driver%20Update%20Utility%20Installer.exe