Poważne pytanie znudzonego gracza

Witam!
W MMORPGi gram od wielu lat, obecnie jak wszyscy wiedzą, rynek MMO przeżywa jakiś kryzys. Albo P2W albo gówniane produkcje. Poszukuje gry, w którą będę mógł wsiąknąć na baaaaardzo długo. Liczy się dla mnie rozbudowa contentu, prosty przykład: Cabal Online. Gram od 2008 roku, a ciągle wchodzą nowe Epizody i ciągle gra jest ulepszana na plus. Z racji tego, że naprawdę poza Cabalem nie mam w co grać, a wszystkie produkcje ograne to postanowiłem na poważnie zająć się Aionem. Słyszałem, że do gry wchodzi Patch 6.0-6.5, który strasznie ułatwi rozgrywkę, powiedziałbym zrobi z gry Casuala. Pochodzę ze starej szkoły, więc grind i męczenie się jak głupi nad setem czy lvlem nie jest mi obce. Czy Aion sprosta skromnym wymaganiom takim jak dodawanie contentu w taki sposób, że mogę się spodziewać w przeciągu roku kilku mega aktualizacji i to, że będzie gra rozwijana? Czyli nowe mapy, klasy, skille, dungeony, raidy, sety, lv cap itd. Oraz to już pytanie do starych wyjadaczy, czy w grze istnieje P2W? Prosiłbym z uzasadnieniem, a nie kilka odpowiedzi Tak lub Nie.

Pozdrawiam! :slight_smile:

Sam wróciłem ostatnio po jakoś 3/4 miesiącach przerwy i powiem tak, aktualnie nie ma co robić, głównie ludzie sobie jakoś tam dobijają 75lv, zarabiają kase, kupują skiny itp. Każdy wyczekuję 6.2 gdzie wejdzie “niby” to co było za dawnych czasów katalamów ale ulepszone, co znaczy, że wróci pvp itp. Według mnie warto wrócić przygotować postać i czekać do 6.2 które bedzie pod koniec sierpnia. Co do p2w to sama gra jako tako nie jest, ale gracze już tak, problemem są gold sell’erzy moim zdaniem, na allegro za 20zl masz 500kk, jak się uprzesz to wydasz 100/200zł i kupisz jakiś tam set, pióro itp, ale nie przejmuj się tym, moim zdaniem bez problemu da się grać i z czasem osiągniesz wszystko :slight_smile:

Też nie dawno zacząłem od nowa na serwerze Deyla i jestem ciekaw czy wyjdzie z tego 6.2 tyle co niektórzy mają na to hype

@bana14331