Grę skończyłem zaraz po wprowadzeniu smoków do gry, z tego co juz się zorientowałem że mój set z czarnego lodu jest chyba do kitu i set chyba Awatara wojny też. I pytanie: czy gra nie poszła w P2W, i czy klasa maga dalej jest za op ?
Mam w tej grze 665 h .
Powrót do gry po paru latach
- gra nie jest bardziej p2w niż w czasach kiedy grałeś, a nawet się zmniejszyło bo łatwiej diaxy idzie zarabiać + ich limit jest na konto, nie na postac (co dla mnie jest plusem bo wolę grać na 1 postaci, a dla innych minusem, bo jak pokupowali z 10 slotów na postacie to mają teraz niższy limit niż wtedy)
- jedyną “op” klasą był paladyn przez moduł w którym został wprowadzony, obecnie wszystkie klasy są w balansie. Mag nigdy nie był op, nie jest i nie będzie. Kwestia DnD - mag jest mistrzem radzenia sobie z tłumami wrogów, łotrzyk na bossach potrafi wklepać największy dps, hunter jest mistrzem mieszania stylów walki co się przydaje w zmiennych warunkach przy niektórych bossach, berserker z kolei jest samowystarczalną klasą (zarówno przytankuje, jak i się sam wyleczy, a do tego dpsa wklepie), kleryka nikt nie przebije w kwestii użyteczności dla teamu… i tak dalej. Nie są to wymysły, czy spekulacje a fakty potwierdzone na wielu różnych benchmarkach przez ekspertów w swoich klasach którzy wyciskają na nich 101%. Każda klasa ma swoją rolę/niszę w której jest najlepsza. Dlatego też na jednym dungeonie mag będzie miał o kilka milionów większy dps, a na innych choćbyś wyciskał 150% i tak nie przegonisz łotra czy huntera. A jeszcze na innych berserk wklepie top dpsa bo zaszarżuje na 10 łuczników/magów, podczas gdy takim wizardem nie bedziesz mógł ich dotknąć bo cię zabiją na strzała.
Co do setów to jak już “coś” masz na postaci i jako tako dajesz radę to bodajże questy startowe z jednego z ostatnich modułów “ravenloft” dają ci dobry dps gear na start, oczywiście potem masz długą drogę zdobywania gearu by znowu mieć “topowy”, ale przynajmniej dasz radę robić podstawowy content, jak masz jeszcze jakieś tam dobre uroki to dasz radę nawet na tamtym gearze osiągnąć wymagany ilvl na zaawansowane dungeony (bo obecnie masz “random queue” podzielone na kilka wariantów trudności)
EDIT:/// w najnowszym module weszło parę zmian, między innymi podstawowe skrzynki z dungeonów otwierasz już za darmo, bez daily kluczy, bez konieczności ich kupowania itd. Do tego diaxy dostajesz bezpośrednio, nie trzeba rozwalać itemów by je otrzymać. Generalnie polecam poczytać sobie o modułach bo każdy “coś” wprowadził lub zmienił.