Powrót po ponad 5 latach…

Witam,

Postanowiłem wrócić do tibi. Ale nic nie pamiętam z tej gry. Oto filmik nagrany na ok tydzień może dwa przed odejściem gry:

Teraz jestem zielony jak bym te grę dopiero odkrył? Wyszły jakieś nowe serwery w tym czasie bo może na nowym bym zaczął gdzie nie ma jeszcze 300+lvli… a jak nie to jest jakiś poradnik bo nawet niewinem co teraz robić gdzie expić jakie questy roić itp. Bo mówię nie pamiętam 90% rzeczy z gry a gdzie tu ogarnąć nowe. Chce się fajnie bawić i potrzebował bym pomocy bo jeśli nie ma jakiegoś nowego serwera to nie warto tracić 140palladyna ze 104 distem (bez eq). Dalej boty opanowują tibie? Proszę o jakieś wskazówki od czego zacząć powrót poza porządkiem w depo.

Moim zdaniem gra na nowych serwerach nie ma sensu bo to tam dzieje się największy "wyścig szczurów".

Powinieneś podpytać na forum tibiopedia.pl, tam na pewno Ci pomogą.

Pytanie czy warto - przez te 5 lat Tibia zmieniła się nie do poznania, zwłaszcza mechaniki samej gry i moim zdaniem zmierza ku smutnemu upadkowi, idąc drogą absurdalnego grindu na expie x2 oraz idiotycznych bonusach dostępnych za golda i walutę premium jednocześnie dodając coraz więcej mikropłatności i contentu który nie ma nic wspólnego ani z dawną tibią ani jakąkolwiek fabułą.

Moim zdaniem gra na nowych serwerach nie ma sensu bo to tam dzieje się największy "wyścig szczurów".

Powinieneś podpytać na forum tibiopedia.pl, tam na pewno Ci pomogą.

 

Pytanie czy warto - przez te 5 lat Tibia zmieniła się nie do poznania, zwłaszcza mechaniki samej gry i moim zdaniem zmierza ku smutnemu upadkowi, idąc drogą absurdalnego grindu na expie x2 oraz idiotycznych bonusach dostępnych za golda i walutę premium jednocześnie dodając coraz więcej mikropłatności i contentu który nie ma nic wspólnego ani z dawną tibią ani jakąkolwiek fabułą.