Powrót

Witam!!!

Mam zamiar zacząć ponownie grę w mt2 po 4-5 latach. Nie wiem za bardzo, gdzie jest duża populacja, gdzie warto zacząć grać i czy w ogóle warto grać od nowa. Dlatego piszę z zapytaniem, czy mógłby mnie ktoś oświecić, jak to tera wygląda?

Wato. I zaraz poleci tu milion wiecznych 30lvl, że "bes ISa to wogule nie warto grac w tom crapowatom gre, zapraszamy do gry w ", albo, że masa dzieci. NIC Z TYCH RZECZY. Gram w M2 od 3-4 lat i regularnie powracam bo po prostu nie wytrzymam bez niego(ludzi, ulepszania, atmosfery na chacie) miecha. wbicie 75-90 bez ISa to dziecinna sprawa. Po drugie po mergu serwów ceny są spoko nie ma hiper inflacji, ja od siebie polecam Negros, po łączeniu jest to zbiorowisko all starych serwów ze względu na możliwość transferu postaci w ISie. Co do yangów w ISie nikt nie kupuje bo się nie opłaca i polaków nie stać najzwyczajniej. Po dodaniu skrzyneczek na lvl(20lvl 3 bony 3 zmianki, 30 lvl 5 bodzi) początki nie są takie trudne.

Ja polecam i zarazem zapraszam na Negros, a z okazji wyjscia nowej klasy wbije masa ludzi, dobry moment by zacząć.

Wato. I zaraz poleci tu milion wiecznych 30lvl, że "bes ISa to wogule nie warto grac w tom crapowatom gre, zapraszamy do gry w ", albo, że masa dzieci. NIC Z TYCH RZECZY. Gram w M2 od 3-4 lat i regularnie powracam bo po prostu nie wytrzymam bez niego(ludzi, ulepszania, atmosfery na chacie) miecha. wbicie 75-90 bez ISa to dziecinna sprawa. Po drugie po mergu serwów ceny są spoko nie ma hiper inflacji, ja od siebie polecam Negros, po łączeniu jest to zbiorowisko all starych serwów ze względu na możliwość transferu postaci w ISie. Co do yangów w ISie nikt nie kupuje bo się nie opłaca i polaków nie stać najzwyczajniej. Po dodaniu skrzyneczek na lvl(20lvl 3 bony 3 zmianki, 30 lvl 5 bodzi) początki nie są takie trudne.Ja polecam i zarazem zapraszam na Negros, a z okazji wyjscia nowej klasy wbije masa ludzi, dobry moment by zacząć.

Poproś rodziców o słownik ortograficzny na gwiazdkę.

warn_ico.png