Poznaj Guild Wars 2:HoT z Pedantycznym

Cześć!

Temat nie będzie poradnikiem ani wskazówkami do gry. A wręcz przeciwnie. Dziś zacząłem na poważnie przygodę z GW2 więc jestem POCZĄTKUJĄCY. Z każdą kolejną przegraną godziną pojawiają się kolejne pytania. Mam pełną świadomość , że te informację z mniejszym lub większym trudem mógłbym znaleźć w internecie. Tworząc mimo wszystko ten temat zapewnię sobie informacje aktualne i sprawdzone. Wierząc w wasze dobre chęci i rzetelność wypowiedzi obiecuje, że nie będę biernym leniwcem. Postaram się aktywnie uczestniczyć w dyskusji oraz na bieżąco relacjonować wyniki korzystania z waszym porad.

Pytanie nr 1.

- Czy warto pierwszą postacią odkrywać całą mapę świata?

Raczej tak, daje ci dodatkowy exp i do tego itemy. Z tego co pamiętam za odkrycie całego świata coś się dostawało (achievement i coś jeszcze).

Opłaca się,ale nie musi być to pierwsza postać - kolejność praktycznie niema znaczenia,jak uznasz,że chcesz się zabrać za craft broni legendarnej to sam postanowisz co zrobić (za zaliczenie tego osiągnięcia masz x2 scrolle wymagane do recepty),chyba,że naprawdę lubisz zwiedzać,ogólnie niema pośpiechu,zawsze może CI się klasa nie podpasować i postanowisz zrobić nową postać.

Za każdą mapę dostajesz trochę materiałów na jej poziomie,zgarniasz po drodze skill pointy,teraz chyba przemianowali je na hero pointy,na wysoko poziomowych mapach do tego jeszcze dostaniesz exotic itemy (poniżej 80 lvl) w których czasem może się znaleść jakaś droższa runa,ew rozbić na exto.

Uwielbiam zwiedzać! Chcę poznać grę i ograć ją do golasa. Co do wyboru klasy. Mam pewne priorytety ale zagram wszystkimi żeby sprawdzić która najbardziej mi leży. Powoli odkrywam mapkę i świetnie się przy tym bawię.

Pytanie nr 2.

- Gdy tak eksploruje sobie ten świat. Czy w międzyczasie powinienem już coś dłubać w crafcie? Zdobywać określone acziwmenty:)? Wykonuje misje dzienne dodatkowo i nic poza tym.