Praca dyplomowa- ankieta

Siemka wszystkim!

Zwracam się z prośbą o pomoc w przeprowadzeniu badań do pracy dyplomowej (licencjat). Jestem studentem filologii angielskiej i piszę pracę o temacie „Wpływ gier wideo na naukę języka obcego”. Aby jednak napisać pracę, potrzebuję przeprowadzić ankiety, których wyniki dadzą światło na doświadczenia/ zdanie polskich graczy uczących się języka angielskiego.

Jeżeli macie wolne 2 lub 3 minuty i chcielibyście wspomóc moje drobne badania to podrzucam tutaj link.

Z góry bardzo dziękuje za każdą otrzymaną pomoc i rozwiązaną ankietę :grin::heart:.

1lajk

Oczywiście że gry komputerowe mogą mieć bezpośredni wpływ na naukę języka obcego, podobnie zresztą wygląda kwestia oglądania filmów w języku obcym, łapiemy gdzieś te słówka.

1lajk

“Czy istnieją konkretne gry komputerowe/ wideo, które Twoim zdaniem szczególnie pomogły Ci w nauce języka angielskiego? (Jeżeli tak, proszę podać nazwy gier.)”

Szefie, odpowiedzi do powyższego pytania są błędne, bo dał pan opcje tak, nie oraz inne… natomiast pole tekstowe jest tylko przy opcji “inne”. Więc zaznaczając “tak” nie ma jak podać tytułów. Natomiast opcja “inne” nie pokrywa się z treścią pytania (bardziej by juz pasowało “nie wiem/nie mam zdania”)

2lajki

Istnieje też metoda jak oglądanie filmów czy seriali po ang na początku trzeba oglądać z napisami żeby mózg rejestrował słówka + mowe
potem zacząć już oglądać proste filmy jak komedie po ang po ok 2 latach zaczynamy oglądać z napisami angielskimi dzięki tej metodzie kiedy ktoś cię na ulicy z zagranicy zaczęli będziesz wiedział o co chodzi z mówieniem to inna sprawa wtedy przydają się gry z komunikatorem
Jeśli chodzi o gry to też są plusy bo nie musisz grać po ang aby rozumieć fabuły danej gry
ta metoda która napisałem moim zdaniem jest lepsza może trochę dla starszych osób młodzi zwykle uczą się z gier

1lajk