Priviet ^^

Witam jestem tu nowy, o tuż nazywam się Tomasz, mam 17 lat i mieszkam w Warszawie :D. Bądź co bądź uczę się w liceum im. Stefana Batorego Jestem tu, ponieważ jak wy lubię mmorpg. Moje hobby to muzyka i nauka. Jestem sympatyczny i wesoły ( no nie wiedziałem co napisać xD, ale to prawda ). Tutaj już będę mamrotał albo mruczył pod nosem, bom nie wiem co tu napisać... Napiszę coś o sympatii i umiłowaniu do Muzyki. Jestem muzykiem gram na perkusji. Dobra koniec. Oficjalnie chciałbym się z wami przywitać i jak tu napisałem przedstawić się. Witam!

P.S I mam nadzieję że z tego forum nie wylecę >.>

Witam. Widzę ,że jesteś z dobrego liceum więc mam nadzieję ,że nie będziesz pisał bezsensownych postów. Jakie zespoły najbardziej lubisz? Tak się składa ,że ja też gram na instrumencie :P ,a konkretnie na akustyku.

Witaj ;)

Pożyjemy zobaczymy ;p

Tak się składa ,że ja też gram na instrumencie ,a konkretnie na akustyku.

Bratnia dusza :D

Jakie zespoły najbardziej lubisz?

System of A Down, Black River,Guns n roses, led zeppelin, red hot chilli peppers, queen, Offspring(ale to czasami),motley crue, skid row, Czasami mocne rytmy wezmę i posłucham Behemoth'a i Arch Enemy Lubię też Maximum The Hormone jest jeszcze wiele zespołow ale wymieniałbym długo

Hi masta . Miło poznac , Łukasz jestem ^^

Miłego pisania :D

To samo pytanie co crracked , czego sluchasz?:P

@up

aha xD

@down

akurat wtedy to napisales gdy ja wyslalem wiadomosc ;D

@upaha xD

Nie rozumiem ? ;p

To samo pytanie co crracked , czego sluchasz?

Napisałem już, trza tylko przeczytać całą wiadomość

Też cię witom :) Krzychu jestem....miło że przychodzą nowi ludzie na forum.

PS. 400 post =o

Siema. Myślę, że Ci się tu spodoba. :)

Witam. Widzę ,że jesteś z dobrego liceum więc mam nadzieję ,że nie będziesz pisał bezsensownych postów. Jakie zespoły najbardziej lubisz? Tak się składa ,że ja też gram na instrumencie ,a konkretnie na akustyku.

Mi gitara pierdolneła :(

Yo! Man!

Witaj.